دشمن، امنیت و وحدت ملی ما را هدف قرار داده است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: دشمن با هجمه رسانه ای از طریق وارونه جلوه دادن حقیقت، تغییر نگرش ها و ارزش ها، امنیت و وحدت ملی ما را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تسلیت شهادت جمعی از هم میهنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) شیراز گفت: ناآرامی‌های اخیر، بستر ایجاد ناامنی بود و باعث شد که داعش به خود جرأت دهد در حرم شاهچراغ(ع) جنایت تروریستی مرتکب شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: حاضران در اغتشاشات اخیر با مشغول کردن نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی در تجمعات خود، فرصت و زمینه را برای خودنمایی تروریست ها آماده کردند.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار با اشاره به اینکه داعش رسما مسئولیت این جنایت را عهده گرفته است گفت: داعش دست پرورده و بازیچه دست و پیاده نظام آمریکا و رژیم صهیونیستی است و خون زنان و مردان و کودکان این حادثه تروریستی بر عهده حامیان این تروریست های تکفیری است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: دشمن با هجمه رسانه ای از طریق وارونه جلوه دادن حقیقت، تغییر نگرش ها و ارزش ها، امنیت و وحدت ملی ما را هدف قرار داده است.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار با بیان اینکه هم در حوادث اخیر و هم در مسئله حمله تروریستی حرم شاهچراغ، چهره واقعی دشمن روشن شد، افزود: کودکان شهید و مجروح حادثه تروریستی شیراز نمونه ای از سند مظلومیت ملت ایران هستند و ایران اسلامی از حق خود برای پاسخ به این جنایت وحشتناک و انتقام خون شهدا نخواهد گذشت.

کد خبر 1227190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha