عاملان جنایت وحشیانه در حرم شاهچراغ (ع) منتظر پاسخ کوبنده و قاطع جمهوری اسلامی باشند

رضایی کوچی گفت: جنایت وحشیانه و غیر انسانی در حرم شاهچراغ (ع) انزجار و نفرت عمومی را در پی خواهد داشت که سرکردگان و عاملان آن باید منتظر پاسخ کوبنده و قاطع جمهوری اسلامی باشند.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با تسلیت شهادت جمعی از زائران حرم شاهچراغ (ع) در پی اقدام تروریستی تکفیری مرتجعان داعشی، گفت: متأسفانه اغتشاشات و آشوبگری‌های اخیر، فضا را به سمتی سوق داد تا دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی توسط مزدورانشان جنایت هولناکی را رقم بزنند.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان با یورش مسلحانه به زائران و نمازگزاران حرم شریف احمدبن موسی، شاهچراغ (ع)، تعدادی از مردم بی دفاع و مظلوم را به خاک و خون کشاندند که نشان از استیصال آنها در برابر قدرت عظیم ملت ایران است.

 

وی عنوان کرد: یقینا این جنایت وحشیانه و غیر انسانی انزجار و نفرت عمومی را در پی خواهد داشت که سرکردگان و عاملان آن باید منتظر پاسخ کوبنده و قاطع جمهوری اسلامی باشند.

 

رضایی کوچی در پایان عروج این مسافران الی الله را به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم، امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مُدّ ظلّه العالی، امت یکپارچه ایران اسلامی، مردم شریف استان فارس، شیراز و خانواده‌های گرامی این شهیدان تسلیت و تعزیت گفت و شفای عاجل مجروحان و مصدمان این حادثه تلخ را از خداوند متعال خواستار شد.

 

کد خبر 1227299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha