اجرای ۲ هزار برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در استان مرکزی

عسگری از اجرای ۲ هزار عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در استان مرکزی خبر داد.

سرهنگ «محمدرضا عسگری» ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی به برنامه های ترتیب داده شده برای این ایام اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: هفته بسیج دانش آموزی فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی دانش آموزانی است که مشق عشق را در مکتب خمینی کبیر آموختند و در آزمون بزرگ آن در جبهه های حق علیه باطل نمره قبولی کسب کردند.

 

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه دانش آموزان امروز ایران اسلامی باید ادامه دهنده راه دانش آموزان انقلابی باشند، بیان کرد: تبیین سیره و منش شهدای دانش آموز و فرهنگی در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.  

 

وی با اشاره به اینکه ر ساله به مناسبت سالروز شهادت شهید «محمد حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی» برنامه های مختلفی در سطح استان برگزار می شود، بیان کرد: هفته بسیج دانش آموزی امسال از ۶ آبان آغاز و تا ۱۳ آبان ادامه دارد و در این هفته بیش از ۲ هزار برنامه در سطح استان پیش بینی شده است.

 

این مقام مسئول شعار هفته بسیج دانش آموزی امسال را « ایران قوی» دانست و گفت: رویکرد کلیه برنامه‌ها تحقق این شعار است و برنامه‌ها در دو عرصه میدانی و حضوری که در سطح مدارس توسط واحدهای دانش‌آموزی و در عرصه فضای مجازی با توجه به اهمیت آن و در بستر شبکه شاد و سایر پیام‌رسان‌های ایرانی برگزار خواهد شد.

 

سرهنگ عسگری ادامه داد: محورهای محتوایی برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی نوجوان ایرانی، بسیج دانش‌آموزی، استکبارستیزی و شهدای دانش‌آموزی است.

 

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه پویش‌های مختلفی در هفته بسیج دانش‌آموزی پیش‌بینی‌شده است، گفت: پویش ایران قوی با رویکرد تولید محتوا و پویش دنیای بدون تاریکی با رویکرد استکبارستیزی ازجمله آنها است.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: برگزاری جشن دهه هشتادها یکی از مهمترین برنامه‌ها است که همزمان با سراسر کشور در تاریخ ۱۱ آبان برگزار می شود.

کد خبر 1227312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha