توطئه مهندسی شده دشمن علیه ایران اسلامی

کارشناس فرهنگی سیاسی و هم‌رزم شهید قاسم سلیمانی گفت: دشمن لحظه به لحظه به صورت مهندسی شده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سردار حمید مختص آبادی در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) در حرم باب المراد قاسم بن علی النقی(ع) آران و بیدگل گفت: دلیل اصلی اتفاقات اخیر، عدم توانایی و ناامیدی دشمن برای جنگ رو در رو با نیروهای نظامی و مردم کشور است.

 

کارشناس فرهنگی سیاسی و هم‌رزم شهید قاسم سلیمانی افزود: دشمن لحظه به لحظه به صورت مهندسی شده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه می کند تا اتفاقات شوم دیگر کشورهای منطقه را برای ما رقم بزند.

 

سردار مختص آبادی ادامه داد: از جمله فعالیت های اخیر دشمن برای مقابله با نظام ایجاد جنگ شدید رسانه ای و جنگ روانی و در نهایت شورش و اغتشاش بوده است.

 

هم‌رزم شهید قاسم سلیمانی افزود:  راه کار مقابله با این اقدام دشمن، تحقیق فردی و جهاد تبیین است تا آسیبی به هموطنان و اموال کشور وارد نشود و همه ما برای دفاع از این آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی در برابر توطئه های همه جانبه دشمن مسئول هستیم.

 

سردار مختص آبادی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی چهار دهه گذشته دستاوردهای زیادی در حوزه های مختلف بویژه در عرصه علمی، دفاعی داشته است و این دستاوردها برای مردم بویژه جوانان و نوجوانان باید تبیین شود.

 

در ادامه این مراسم مداح اهلبیت(ع) حاج حمید شاهمیرزایی به نوحه خوانی و ذکر مصائب اهل بیت(ع) پرداخت.

 

مراسم یادبود شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام شاه چراغ شیراز با حضور زائرین و هیئت رزمندگان اسلام شهرستان آران و بــیــدگــل در حرم مطهر باب المراد امامزاده قاسم علیه السلام آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 1227329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha