هم افزایی محیط زیست و نیروی انتظامی امنیت ساز است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: هم افزایی بین محیط زیست و نیروی انتظامی باعث افزایش امنیت می شود چرا که کار این نهاد بسیار خداپسندانه و همسو با امنیت عمومی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  سردار «دلاور القاصی مهر» در دیدار با «علیرضا محمدی» سرپرست محیط زیست استان ایلام، اظهار کرد: حفظ محیط زیست و بقای آن برای نسل های آینده یکی از معیارهای سنجش توسعه پایدار محسوب می شود و باید گفت  فعالیت ها و اقدامات اداره کل محیط زیست استان در نگهداشت منابع طبیعی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

 

وی با اشاره به این که توجه به محیط زیست یکی از شاخصه های توسعه پایدار در کشور است، افزود: بی توجهی یا کم توجهی به محیط زیست، مشکلات زیست محیطی عدیده ای را برای موجودات زنده به همراه خواهد داشت.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با همکاری همه نهادهای دولتی و عمومی و اقشار مختلف مردمی در حفظ محیط زیست و نعمت های خدادادی، آینده روشنی را برای نسل های بعد پیش رو خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه عدم حفظ منابع تجدید ناپذیر محیط زیست باعث ضایع شدن حق نسل های آینده می شود، گفت: علاوه بر همکاری مطلوبی که در مرکز بین اداره محیط زیست و در فرماندهی انتظامی استان ایلام برقرار است، به تمامی واحدهای انتظامی استان ابلاغ شده که نهایت همکاری را با عوامل محیط بان به کارگیرند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با اعلام حمایت همه جانبه پلیس از عوامل محیط زیست، خاطرنشان کرد: برای همه همکاران خود در بخش های مختلف محیط زیست برای انجام ماموریت مقدس شان درحفظ منابع طبیعی آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

کد خبر 1227380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha