عامل اصلی حمله تروریستی نتیجه ایجاد ناامنی است

حجت الاسلام تیشه کنی، گفت: حادثه شیراز نشان داد عامل اصلی حمله تروریستی نتیجه ایجاد ناامنی است که توسط عده ای فریب خورده به وجود آمده است.

حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاه چراغ در شیراز ،گفت: حادثه شاهچراغ شیراز هشدار بزرگی برای ملت بزرگ ما است این حادثه نشان می‌دهد که اگر اوضاع امنیتی کشور تضعیف شود دشمنان عنود و لدود این ملت از لاک‌های خود بیرون خواهند آمد و حمام خون به راه خواهند انداخت و به دنبال آن‌ها اربابان آن‌ها تمام زیرساخت‌های کشور را با خاک یکسان خواهند کرد. اما دشمنان بدانند خوابشان هیچوقت تعبیر نمی شود .

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر ،افزود:بار دیگر جنایت شقاوت آمیز و بی رحمانه ای توسط دشمنان مفلوک و شکست خورده جمهوری اسلامی در حرم مطهر شاهچراغ رخ داد که باعث به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنانمان شد.

 

وی خاطر نشان کرد:حادثه اخیر در شیراز و به خاک و خون کشیدن مردمان بی گناه بار دیگر خباثت و ناجوانمردی دشمنان را برای همگان به اثبات رساند و بر همگان عیان شد که دشمنان این مرز و بوم همواره در پی فرصت برای ضربه زدن بر پیکره این نظام هستند.
 

حجت الاسلام تیشه کنی،تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی از اوائل انقلاب تا کنون همواره بدنبال ایجاد ناامنی در جامعه بوده و در تمامی فتنه ها و حوادث ناگوار در کشور بعنوان عامل اصلی از آنان یاد شده است و در واقع بدنبال این هستند تا شکست هایی که در جبهه مقاومت بر آنها وارد گشته را جبران نمایند .

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر ،اظهار کرد:حوادث این روزهای اخیر در جامعه ما را بیش از پیش قدردان جانفشانی شهدای مدافع حرم و وطن می اندازد آنهایی که رفتند و جان با ارزش خود را فدا نمودند تا ما در کشور شاهد ناامنی نباشیم و با خون خود امنیت را برای ملت به ارمغان آوردند.
 

وی با اشاره به اینکه عامل اصلی حمله تروریستی نتیجه ایجاد ناامنی است،تاکید کرد: عده ای فریب خورده به سرکردگی بعضی از سلبریتی های خائن  باعث این ناامنی ها شده اند و ملت این ها را هیچوقت فراموش نخواهند کرد و از مردم بخاطر خون های بیگناه ریخته شده تو دهنی محکمی خواهند خورد.

 

کد خبر 1227394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha