مشعل المپیاد ورزشی در آستارا روشن شد

مشعل المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای در بندر آستارا روشن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، مشعل المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای امروز(شنبه، ۷ آّبان) با حضور مسئولین، فرهنگیان و دانش‌آموزان و ورزشکاران در محل دبیرستان هیئت امنایی شهید علی انصاری این شهرستان روشن شد تا تیم‌های دانش‌آموزی شرکت‌کننده در این المپیاد در محیطی سالم و بانشاط با یک دیگر رقابت کنند.

 

«عنایت رضایی‌پور» در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای در محل دبیرستان هیئت امنایی شهید علی‌انصاری این شهرستان با بیان‌اینکه سلامت فکر، سلامت تن را حاصل می‌کند، اظهارکرد:‌ الگو گرفتن از ورزشکاران اخلاق‌مدار، افزایش عزت و احترام دانش‌آموزان را در پیش دارد.

 

فرماندار بندر آستارا مدرسه را خانواده دوم دانش‌آموزان دانست و گفت: نقش مدرسه در شکوفایی استعداد و ساختن آینده دانش‌آموزان بر کسی پوشیده نیست و با برگزاری این‌دست المپیادها و آیین‌های علمی و ورزشی، استعداد نوجوانان کشور شناسایی‌شده و با پرداختن و پرورش آن می‌توان شاهد رشد و اعتلای نسل آینده ایران اسلامی بود.

 

«بیژن خالقوردی‌پور» نیز در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای تمام مدارس شهری و روستایی را مجری این المپیاد دانست و افزود:‌ بالغ ‌بر ۱۷ هزار نفر از دانش‌آموزان آستارا در رشته‌های آمادگی جسمانی، طناب‌زنی، داژبال، دومیدانی، فوتسال، والیبال، بازی‌های بومی و محلی در المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای شرکت می‌کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی و مهارت‌های ورزشی، ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان، کمک به انس بيشتر دانش‌آموزان با فعاليت‌های ورزش همگانی، افزایش گرایش دانش‌آموزان به مدرسه، تقویت هویت ملی و اسلامی و قهرمانی و کمک به شناسايی و پرورش استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان را ازجمله اهداف برگزاری المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای دانست.

 

به گزارش شبستان، رژه تیم‌های شرکت‌کننده و داوران، پخش سرود المپیاد درون‌مدرسه‌ای و اهتزاز پرچم المپیاد، قرائت سوگندنامه بازی‌ها و روشن کردن مشعل المپیاد از دیگر بخش‌های آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای در محل دبیرستان شهید علی انصاری بود که مراسم اختتامیه این مسابقات قرار است فروردین ماه ۱۴۰۲ برگزار شود.

 

کد خبر 1227492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha