پیام یادواره های شهدا، عمل به سیره عملی آن هاست

حجت الاسلام سید سعید حسینی گفت: پیام یادواره شهدا، عمل به سیره عملی شهدا بویژه نماز جماعت، حیا و دیگر سجایای اخلاقی آن هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام  سید سعید حسینی در دومین یادواره شهدای بخش کویرات آران و بیدگل گفت: پیام یادواره شهدا، عمل به سیره عملی شهدا بویژه نماز جماعت، حیا و دیگر سجایای اخلاقی است.

 

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان افزود: تبیین سیره شهدا برای جوانان و نوجوانان یک ضرورت است و آنان باید با سیره عملی شهدا آشنا شوند، انس بگیرند و از سیره شهدا درس بگیرند.

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: یکی از نمونه های بارز سیره شهدا در توجه به حجاب و عفاف است و بانوان با حفظ حجاب می‌توانند عالی‌ترین درجات علمی را طی کنند.

 

 

امام جمعه کاشان با اشاره به عملیات تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ گفت: حضرت امام خمینی (ره) در پیامی به مناسبت شهادت آیت الله قاضی اولین شهید محراب فرمودند وقتی دشمن به این ترورها اقدام می کند یعنی اینکه عاجز و ناتوان شده و نشان می دهد که شما دو ابرقدرت شرق و غرب را کنار زدید و بدانید بخاطر تودهنی به آمریکا و شرق این مصیبت ها اجتناب ناپذیر است.

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: امروز حدود چهل سه سال از پیروزی انقلاب می گذرد و پیام امام و انقلاب به همه دنیا صادر شده، وقتی آقای پوتین جرات می کند مانند رئیس جمهور ما به آمریکا و تمدن غرب تشر بزند و بگوید ژنرال ایرانی را در عراق ترور می کنید و به آن اعتراف می کنید، این یکی از نشانه های صدور انقلاب است.

 

وی به جوانان سفارش کرد، نعمت نماز جماعت صبح، ظهرین و مغربین را دست کم نگیرند و به قول حضرت امام(ره) از موشک و سلاح های جنگی آمریکا و دشمنان نترسید ولی اگر مساجد خلوت شد نگران شوید و بترسید.

 

دومین یادواره ۱۳۰ شهید بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل در امامزاده عبدالله(ع) شهر ابوزیدآباد برگزار شد.

 

قرائت قرآن، سخنرانی حجت الاسلام سید حسین آقا میری، اجرای سرود هلال منیر ، نوحه خوانی مداحان اهل بیت(ع) و روایتگری رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

کد خبر 1227576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha