دشمنان اصل دین را نشانه گرفته اند

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: امروز دشمنان، اصل دین و مقدسات و مسجد را مورد هتک حرمت قرار داده اند و باید انزجار از این افراد را به عینه نشان داد.

حجت‌الاسلام «سیدهادی موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت یوم الله 13 آبان اظهار کرد: حضور در صحنه های سیاسی نظام با توجه به تحرکات، اغتشاشات و حرکات تروریستی از اوجب واجبات است.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: انقلابی بودن باید در اخلاق، رفتار  و منش ما نمود پیدا کند.

 

وی گفت: امروز دشمنان، اصل دین، مقدسات و مسجد را مورد هتک حرمت قرار دادند و وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی می‌گويد که باید انزجار از این افراد را به عینه نشان داد.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه هر کسی با هر انگیزه و هر دلیلی با هر بهانه ای سکوت و انفعالی برخورد کند با معاندین همراه است تصریح کرد: سر صدقه وجود این نظام است که ما در مناصب مدیریتی هستیم و هر یک صندلی مدیریتی حاصل شهادت چند شهید است.

 

امام  جمعه ماسال یوم الله ۱۳آبان را روز استکبار ستیزی و روز شناساندن تفکر انقلابی و اسلامی به دنیای استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: همه در روز 13 آبان در راهپیمایی با شکوه این روز شرکت خواهیم کرد.

 

 

کد خبر 1227599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha