تلاش شود مسجد، مدرسه و کتابخانه مثلث فرهنگی روستا ها باشند

احمدوند با بیان اینکه باید کودکان و نوجوانان با کتاب انس داشته باشند،‌ گفت:‌اتصال برنامه های کتابخانه با مسجد و مدرسه می تواند خروجی خوبی در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ایفا کند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، یاسراحمدوند، امروز( ۸آبان) در آئین اختتامیه هشتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب و تجلیل از روستاهای دوستدار کتاب در روستای مرزون‌آباد درویش خیل بخش مرکزی شهرستان بابل ضمن تحسین عملکرد مردم شریف این روستا و کتابدار کتابخانه شهید عشقعلی آقاجانی در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه،‌ اظهار کرد:‌ ایجاد کتابخانه شهید عشقعلی آقاجانی روستای مرزون‌آباد درویش خیل بخش مرکزی شهرستان بابل به همت خانواده معظم این شهید والامقام شایسته تقدیر است.

 

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جایگاه روستای درویش خیل بابل در عرصه فرهنگی کشور،‌گفت: تشویق و تهیج کودکان و نوجوانان برای حضور در برنامه های کتابخوانی مورد توجه اهالی این روستا باشد تا نسل های آینده نیز همانند پیشینیان خود سرآمد جامعه باشند.

 

وی با بیان اینکه باید کودکان و نوجوانان با کتاب انس داشته باشند،‌ بیان کرد:‌اتصال برنامه های کتابخانه با مسجد و مدرسه می تواند خروجی خوبی در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ایفا کند .

 

احمدوند با بیان اینکه برپایی کلاس های فرهنگی،‌حضور اساتید و فعالان فرهنگی در این کتابخانه در دستور کار قرار دارد،‌گفت: تجهیز این کتابخانه روستایی را نیز در دست اقدام داریم.

کد خبر 1227610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha