سرانه درآمد مردم گلستان نصف میانگین کشور است

مهاجر گفت: مردم از بازی های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا و سياست‌زدگی خسته شدند و در سایه سياست‌زدگی که گلستان سالهاست گرفتار آن شده، سرانه درآمد اهالی این استان نصف میانگین کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «سیدعلی مهاجر» امروز (دوشنبه 9 آبان) در نشست با فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گالیکش اظهار داشت: مدیران ما باید با الگوگیری از تجربه دوران هشت سال دفاع مقدس و با روحیه جهادی و انقلابی برای رفع مسائل و مشکلات مردم و توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر کشور و استان و شهرستان تلاش کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: در مصوبات سفر رئیس جمهور تسهیلات خوبی برای اشتغال و رونق تولید گلستان اختصاص یافته اما بخش قابل توجهی از اعتبارات پيش بينی شده باید صرف تکمیل زیرساخت ها در بخش‌های مختلف شود.

 

وی افزود: اهتمام همگانی نسبت به جهاد تبيين مدنظر رهبر معظم انقلاب با هدف امید آفرینی در مردم تنها راه مقابله با جنگ دشمنان است.

 

مهاجر ادامه داد: در مقابله با این جنگ دشمنان همه ما در هر پست و مقام و لباس و جایگاهی که هستیم باید در راستای جهاد تبيين مدنظر رهبری تمامی پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب در ۴۳ سال گذشته در بخش‌های گوناگون را برای مردم و جوانان بیان کنیم تا به آینده امیدوارتر شدند.

 

وی گفت: دشمنان با استفاده از جنگ ترکیبی و سیاه‌نمایی مسائل و مشکلات مردم به دنبال ناامید کردن آنها بویژه جوانان هستند.

 

کد خبر 1227909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha