برگزاری یادواره ۱۱۷ شهید دانش آموز ورامین برگزار شد

یادواره ۱۱۷ شهید دانش آموز ورامین برگزار و در این مراسم از خانواده های شهدا و حافظان امنیت تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، پیش از ظهر امروز دوشنبه (۹ابان ماه) مراسم گرامیداشت و یادواره ۱۱۷ شهید دانش آموز در دبیرستان دخترانه منتصرین شاهد ورامین برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید محسن محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت:سیزده آبان سه مناسبت تبعید امام راحل، شهادت شهدای دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی است و بخاطر این سه مناسبت که به نوعی با استکبار ستیزی گ عجین شده است ما باید آن را گرامی بداریم.


وی افزود: وظیفه مدیران و مربیان در شناخت جنایات آمریکا در ایران حساس و مهم است، اوج جنایت که می توانست رخ دهد  در شیراز اتفاق افتاد اما مدعیان حقوق بشر لال شدند و هیچ تسلیتی حتی از برخی سلبریتی های بی دین ما در این مورد صورت نگرفت و نشان داد اینها با جانها مشکل ندارند با عقاید مشکل دارند.


حجت الاسلام محمودی دشمنی دشمنان را بخاطر حفظ مرز و بوم و دین دانست و تصریح کرد: ریشه این حوادث تروریستی  دشمنی با فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی ما است و ما بخاطر این پایداری فقط در ورامین ۱۱۷ شهید دانش آموز دادیم، آمریکا و انگلیس در برابر ایستادگی های ما توان مقابله ندارند و اگر داعیه حمایت از حوادث آشوبگران را دارند بخاطر منافع از دست رفته شان است.


امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: شهدایی که در این مدت در گ اغتشاشات شهید شدند چه جرمی داشتند، بخاطر حفظ ناموس و وطن است و ما نباید در این جریان فریب رسانه های معاند را بخوریم، دیکتاتور در دنیا آمریکا است که در تمامی کشورها به ناحق خون ریخته است و اگر در جایی ببیند منافعش در خطر است بی دلیل خون بی دفاعان اعم از زن و مرد و کودک و جوان را می‌ریزد.


عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران در پایان گفت: وقتی دشمن با چادر شما دختران محجبه مشکل دارد بدانید این اقدام فرهنگی و دینی گ شما مانند سلاح های جوانان ما در جبهه های حق علیه باطل است که همانند شهید فهمیده ها دشمنان را زمینگیر کرد.


علی عباسی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ورامین در این مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشتن جامعه و انسانیت است و ما باید زندگی خودمان را به شهدا گره بزنیم تا عاقبت بخیر گردیم.


وی افزود: سیره عملی شهدا مقاومت در برابر مستکبرین است و زمان حال با توجه به هجمه دشمنان ما نباید فریب رسانه های معاند دشمنان را بخوریم.


لازم به ذکر است در این مراسم از خانواده های شهدا و حافظان امنیت تقدیر توسط مسوولان و دانش آموزان تقدیر بعمل آمد

کد خبر 1227945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha