برگزاری دو محفل انس با قرآن و نشست های بصیرتی همزمان با ۱۳ آبان  در کانون شهید مفتح ملایر

حجت الاسلام داوری گفت: همزمان با۱۳ آبان دو محفل انس با قرآن و نشست های بصیرتی در کانون شهید مفتح ملایر برگزار می شود.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایرگفت: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر از سال 73 تاسیس شده و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد .

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج دانشجویی یادواره شهدای شهر سامن برگزار می شود گفت: اعضای کانون نیز در ابن یادواره شرکتت می کنند.

 

 وی برگزاری محفل انس با قرآن ویژه برادران و محفل ویژه خواهران را از برنامه های این کانون به مناسبت 13 آبان دانست و افزود: برگزاری نشست های بصیرتی را نیز در این هفته و به مناسبت 13 آبان داریم.

حجت الاسلام داوری سرکشی به خانوادهای معظم شهدا  به صورت ویژه  شهید حمید رضا دره ای  شهید دانش آموز را از برنامه های این کانون در 13 آبان برشمرد.

 وی  برگزاری المپیادهای  ورزشی در مدارس به همت کانون،   شرکت در راهپیمایی 13 آبان و همچنین برگزاری مسایقات فرهنگی، ورزشی و.. را نیز از برنامه های این کانون در 13 آبان دانست.

وی در ادامه به برگزاری کلاس های قرآن  به صوت مستمر در این کانون اشار کرد و گفت: قرار است طی هفته های آینده  کلاسهای رباتیک را در کانون برای علاقمندان برگزار کنیم.

مدیر کانون شهید مفتح با بیان اینکه ثبت نام از علاقمندان در کانون شروع شده است افزود:  هر هفته نیز کلاسهای قرآن در روزهای سه شنبه و پنج شنبه در کانون برگزار می شود.

 وی  برگزاری کرسی های تلاوت قرآن در مناسبت های مختلف را نیز از برنامه های ان کانون دانست.

کد خبر 1228088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha