اغتشاشگران باید پاسخگوی خسارت‌ به بیت‌المال باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: صدمه به بیت‌المال جریمه سنگینی دارد و اغتشاشگران باید پاسخگوی خسارت های خود باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛  حجت الاسلام والمسلمین "رضا نوری" روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح "لاله های روشن" در دبیرستان فرزانگان بجنورد اظهارداشت: اغتشاشگران تنها در یک شب بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان ضرر به اموال عمومی استان وارد کردند که هزینه ترمیم این خسارت ها از بودجه دولت تامین می شود.

 


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهارکرد: مردم کشور ما انقلاب اسلامی را از مساجد آغاز کردند ولی اغتشاشگران متاسفانه مساجد را آتش می زنند.

 


امام جمعه بجنورد با اشاره به انواع جنگ ها در سیستم بین الملل بیان کرد: جنگ تحمیلی نمونه‌ای از جنگ نظامی است که بسیاری از کشورهای منطقه با دشمنان همکاری می کردند.

 


وی یادآور شد: دشمنان سعی داشتند تا با توطئه، ایران اسلامی را تکه تکه کنند ولی با جانفشانی و از خودگذشتی رزمندگان وجبی از خاک را از دست ندادند.

 


حجت الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: امروزه دشمنان با جنگ اقتصادی سعی در فروپاشی نظام دارند و می خواهند اقتصاد کشوری را بر زمین بزنند که راه توسعه را در پیش گرفته است.

 


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین به جنگ فرهنگی نیز اشاره‌ای کرد و گفت: در این جنگ دشمن می خواهد تا فرهنگ را از ما بگیرد و به جای آن فرهنگ خودش را جایگزین کند.

 


امام جمعه بجنورد ادامه داد: دشمن سعی می کند فرهنگ، دین، محبت و عشق را از ما بگیرد و به جای آن فرهنگ جنگ طلبی خودشان را جایگزین کند.

 


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی عنوان کرد: دشمن تلاش می کند تا فرهنگ بی عفتی، خشونت، ناسزا گفتن و نابود کردن را در جامعه ترویج کند که در اغتشاشات اخیر اینگونه بوده است.

 


 وی جنگ شناختی را نیز نوع دیگری از جنگ ها دانست و افزود: دشمنان در این نوع جنگ تلاش می کنند تا فهم ما را تغییر دهند.

 


گفتنی است، طرح ملی لاله های روشن یکی از برنامه های مهم آموزش و پرورش در مدارس برای آشنا کردن دانش آموزان با ایثار و شهادت در جامعه است.

 

 

 

کد خبر 1228373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha