اجرای برنامه های جشن و شادی ویژه سالروز ولادت امام عسکری (ع) در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از برگزاری ویژه برنامه های شادی و سرور ویژه سالروز ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» مهیای برگزاری آیین جشن و سرور به مناسبت میلاد سرتاسر سعادت والد ماجد حضرت صاحب الامر (عج)، حضرت امام حسن عسکری (ع) هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم به جزییات این برنامه جشن و سرور اشاره کرد و افزود: این آیین همراه با اجرای سرود بچه های مسجد و برگزاری مسابقه فرهنگی و سرگرمی در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های این آیین جشن و سرور اجرای برنامه شاد تئاتر طنز است که به همت گروه نمایش کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» متشکل از نوجوانان مسجدی برگزار می شود.

 

گواهیان اظهار کرد: سخنرانی حجت الاسلام «ابوذر زارعی» امام جماعت مسجد در باب معارف اهل بیت (ع) به ویژه امام عسکری (ع) دیگر برنامه های آیین جشن و سرور در این کانون فرهنگی هنری است.

 

وی اضافه کرد: همچنین در این برنامه «فرشید میرزایی» از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز به مولودی خوانی در وصف والد ماجد حضرت صاحب الزمان (عج) می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» گفت: این برنامه روز چهارشنبه 11 آبان ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

 

وی در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و اعضای این کانون فرهنگی هنری برای شرکت در این محفل جشن و سرور دعوت کرد.

کد خبر 1228418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha