جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در شاندرمن برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام فنایی گفت: جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام«عبدالحسین فنایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تبریک میلاد با سعادت یازدهیمن اختر تابناک امامت و ولایت اظهار کرد: تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ ائمه اطهار(ع) در سطح جامعه و در بین جوانان و نوجوانان از مهمترین برنامه‌های ما در طول سال است.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن نهادینه کردن فرهنگ اهل بیتی باید از وظایف مهم مسئولان فرهنگی و دست اندرکاران مراسمات مختلف باشد افزود: باید تلاش شود تا نسل جدید بیش از گذشته با زندگی ائمه اطهار (ع) آشنا شده و از آنان در زندگی فردی و اجتماعی الگوسازی کنند.

 

وی گفت: از آنجایی که در آستانه میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) قرار داریم؛ بنابراین با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون حب المتین در حال تدارک برای برگزاری جشنی باشکوه هستیم.

 

حجت‌الاسلام فنایی با بیان اینکه جشن میلاد این امام همام امشب(چهارشنبه، 11آبان) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود تصریح کرد: «سیدمحمد سیداخلاقی» در این مراسم به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن خاطرنشان کرد: سخنرانی در باب فضائل کرامات امام حسن عسکری (ع) و مولودی خوانی از برنامه های در نظر گرفته شده برای میلاد این امام بزرگوار است.

 

کد خبر 1228434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha