استکبارستیزی محوری ترین پیام جهانی انقلاب و رمز عزت و اقتدار ملت ایران است

حجت الاسلام خلیلی گفت: استکبارستیزی بعنوان محوری ترین پیام جهانی انقلاب اسلامی و رمز و راز عزت و سعادت ملل جهان و پیشرفت و اقتدار ملت ایران است.

حجت الاسلام هادی خلیلی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و فرا رسیدن 13 آبان روز مبارزه با استکباز جهانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: سیزدهم آبان یکی از روزهای ماندگار و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که یادآور سه رویداد تبعید معمار کبیر انقلاب، به شهادت رسیدن جمعی از دانش آموزان به دست رژیم ستمشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ست.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه جلسات و برنامه های مختلفی بمناسبت یوم الله 13 آبان پیش بینی شده است، افزود:این برنامه ها در نقاط مختلف شهری و روستای و با حضور اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی بعنوان محوری ترین پیام جهانی انقلاب اسلامی و رمز و راز عزت و سعادت ملل جهان و پیشرفت و اقتدار ملت ایران است، ادامه داد: با توجه به وقایع و رویدادهای اخیر و نقشه های شوم و موهون استکبار جهانی در راه اندازی آشوب و اغتشاشات لزوم بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان و تبیین توطئه های استکبار جهانی در مقابل ملت رشید و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم و ضروری است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در سراسر استان با حضور حماسی و دشمن شکن اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد، گفت: دانش آموزان نیز به همراه خانواده حضور میابند و مراسم در نهایت ختم به اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه خواهد شد.

 

مشاور امور روحانیون استاندار مرکزی افزود: راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهر اراک از ساعت 10 صبح از محل میدان شهدا آغاز خواهد شد و پیش از آن نیز از ساعت 9 صبح برنامه های مختلف فرهنگی هنری با اجرای هنرمندان استانی و حضور دانش آموزان همراه با پخش زنده تلویزیونی از شبکه های استانی و سراسری برگزار خواهد شد.

کد خبر 1228457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha