ضرورت اخذ پروانه بهره برداری توسط دارندگان خانه مسافر در ماسال

کوهی با تاکید بر ضرورت اخذ پروانه بهره برداری توسط دارندگان خانه مسافر در ماسال گفت: در صورت بررسی میدانی و مشاهده رزرو مسافر بدون اخذ پروانه گردشگری، طبق دستور قضایی با مالک خانه برخورد و اقدام به پلمپ آن واحد مسکونی خواهد شد.

«مجید کوهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: تمامی دارندگان خانه مسافر در سطح شهرستان ماسال ( اعم از افرادی که دارای مجوز هستند و آنهایی که مجوز ندارند ) برای اخذ پروانه بهره برداری حتما به پست بانک‌ها و دفاتر دولت مراجعه کنند تا نسبت به اخذ پروانه فعالیت برای‌شان اقدام شود.

 

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ماسال افزود: افرادی که قبلا دارای پروانه خانه مسافر بودند یک نسخه از کپی پروانه قبلی و کارت ملی را در اولین فرصت به اداره میراث فرهنگی تحویل دهند.

 

وی گفت: با توجه به اجرای طرح ساماندهی خانه مسافرها، به تمام افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند و بدون اخذ مجوز میراث فرهنگی منازل خود را به مسافران اجاره می‌دهند، تاکید می‌کنیم که حتما اقدامات قانونی را برای منزل خود انجام دهند؛ زیرا از این پس در صورت بررسی میدانی و مشاهده رزرو مسافر بدون اخذ پروانه گردشگری، طبق دستور قضایی با مالک خانه برخورد و اقدام به پلمپ آن واحد مسکونی خواهد شد.

 

کوهی تصریح کرد: این همکاری باعث خواهد شد تا علاوه بر ساماندهی قانونی تمامی مسافر کاشانه ها که تا عید نوروز باید کاملا به اتمام برسد، از نرخ گذاری غیرمنطقی و نجومی نیز جلوگیری شود تا در نهایت باعث رضایت همه افراد خصوصا مسافران شود.

 

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ماسال بیان کرد: همچنین از همه همشهریان تقاضا داریم با توجه به شرایط فعلی کشور، در صورت رزرو ویلا و حضور مسافران و اتباع خارجی، هماهنگی های لازم با میراث فرهنگی و پلیس اماکن عمومی صورت گیرد و اسامی مسافران و اتباع خارجی به میراث فرهنگی و پلیس اماکن اطلاع داده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده اتباع خارجی در هر نوع تاسیسات گردشگری بدون اطلاع رسانی با متصدی آن واحد برخورد قضایی خواهد شد.

کد خبر 1228459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha