رسانه‌های غربی شرافت ندارند / دشمنان از «ایران قوی» می‌ترسند

آیت الله عاملی گفت: رسانه های غربی شرافت ندارند که به این راحتی دروغ می گویند و تهت می زنند تا طرح و نقشه های خود را به کرسی بنشانند اما نمی دانند که این اما از افترا و تهمت بیزار است و امروز مردم خود را از صف اغتشاشگران جدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی» امروز (11 آبان ماه) در آئین گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و شهدای مدافع امنیت در حسینیه ثارالله گفت: اگر حضرت علی (ع) یک دروغ می گفت نه جنگ جمل بود، نه جنگ صفین بود و حتی واقعه کربلا نبود پس با تکیه به حرف حق سخنان خود را گفت و جبهه ناحق برافروخت و این جنگ ها را بنا کرد اما امروز می بینیم که رسانه های خارجی به راحتی دروغ می گویند و با کسی که حتی در خانه فوت کرده است یا بخاطر بیماری راهی بیمارستان شده است برای خود کشته سازی می کنند تا آتش فتنه نخواب چون پول آنها به هدر می رود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: رسانه های غربی شرافت ندارند که به این راحتی دروغ می گویند و تهت می زنند تا طرح و نقشه های خود را به کرسی بنشانند اما نمی دانند که این اما از افترا و تهمت بیزار است و امروز مردم خود را از صف اغتشاشگران جدا کرده اند.

 

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی با چنگ و دندان خود را به اینجا رسانده و هیچگاه می تواند در مقابل این قدرت متکی به جوانان خود بایستد و خود آنها نیز اعتراف می کنند که نمی خواهند جمهوری اسلامی را ساقط کنند و فقط می خواهند سرعت پیشرفت و ترقی این کشور را کند کنند.

 

آیت الله عاملی تاکید کرد: این عزت و اقتدار ساده به دست نیامده است خون ها ریخته شد و شهیدان خود را فدای کشور کرده اند تا میهن اسلامی به پیشرفت و اقتدار خود ببالد.

 

امام جمعه اردبیل افزود: کشور کانادا سال هاست که در مقابل تظاهرات علیه کشورهای رژیم صهیونیستی و عربستان و کشورهای مرتجع ایستادگی می کند اما امروز برای کشور ایران فراخوان می دهد و حرف از تحریم می زدند که حتی باید بیماران خاص ایران را تحریم کرد این جنایتکاران خواب های پلیدی برای کشور دیده اند که هیچگاه هیچکدام تعبیر نخواهد شد چون جوانان انقلابی ما بیدار هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: این خون های بیماران و نیازمندان به دارو که ریخته می شود و روزها جوانان این مرز و بوم پر پر می شوند بدون قصاص نخواهد ماند و روزی خون آنها گریبان گیر تحریم کنندگان را خواهد گرفت.

 

آیت الله عاملی یادآور شد: آموزش و پرورش و سایر نهادهای فرهنگی باید این روزها به وظیفه خود که همان بصیرت افزایی به خوبی عمل کنند زیرا مشکل غرب با ایران قوی است آنها نمی خواهند ایران قدرتمند در منطقه باشد.

 

کد خبر 1228531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha