تبین مبانی انقلاب  مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام موسوی، مبانی انقلاب را برخواسته از مسجد و ارزش های دینی دانست و گفت: تبین مبانی انقلاب و حفظ روحیه وحدت گرا در ملت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام « محمد موسوی» در گفت و با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، افزود: تکیه بر مبانی انقلاب اسلامی و تبین این این مبانی امروز ضرورتی برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی افزود: مبانی انقلاب اسلامی شامل باورهای اعتقادی مردم است که در طول چهل و  سه سال عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بودند.

 

استاد حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه مبانی اعتقادی مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد، اظهارداشت: این مبانی فرهنگی است و امروز نیاز است بیش از پیش به نهادینه سازی این مبانی و تبیین آنها تکیه شود.

 

وی، با بیان اینکه ولایت فقیه ثمره انقلاب است، خاطرنشان کرد: حاکمیت دین و ولایت فقیه از جمله مبانی انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند،  گفت: مسائل مهمی چون نفی سلطه گری و سطله پذیری و استکبار ستیزی از جمله مبانی مهم انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان، ابراز کرد: حمایت از محرومین و مستضعفین داخل و خارج  چون حمایت از مردم فلسطین و مبارزه بارژیم اشغال گر اسرائیل از مبانی انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: مبانی انقلاب اسلامی برپایه های همچون مسجد، نماز، محرم، شب های قدر، ارزش های دینی، دانش آموزان، دانشجویان و... شکل گرفته است.

 

این کارشناس ادامه داد: بصیرت افزایی، تقویت خدمت رسانی به مردم و حفظ و تقویت روحیه وحدت گرای ملت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی خاطرنشان کرد: 13 آبان نماد استکبار ستیزی ماست و در کنار وقایعی همچون تسخیر لانه ی جاسوسی ، مبارزه با کاپیتولاسیون ، تبعید امام (ره) و ... باید به عنوان فرهنگ در جامعه عمومیت بیشتری پیدا کند.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک پدیده ی درخشان بود که معادلات جهانی را بر هم زد و اگر می خواهیم پیش برود باید بر مبانی خود تکیه کنیم و به دنبال تحقق شعار استقلال ، آزادی و نه شرقی و نه غربی باشیم.

 

کد خبر 1228559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha