​اختصاص۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل کتابخانه مرکزی رشت

​کاووسی گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری پنج میلیارد تومان سال گذشته به دستگاه مربوطه برای راه‌اندازی کتابخانه مرکزی ابلاغ شد و امسال نیز ۱۰ میلیارد تومان دیگر اعطا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «شراره کاووسی» امروز(چهارشنبه، ۱۱ آبان) در جلسه‌ای که با حضور نماینده ولی فقیه در استان گیلان، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و رؤسای ادارات این نهاد در شهرستان‌ها در کتابخانه مرکزی رشت برگزار شد، اظهار داشت: راه‌اندازی هر چه سریعتر کتابخانه مرکزی رشت جزو خواسته‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان افتتاح کتابخانه مرکزی رشت را مطالبه همه فرهنگ دوستان و اهل مطالعه استان گیلان و شهر رشت دانست و تصریح کرد: با توجه به قرارداد پیمانکار پروژه، می‌توان از اعتبارات محل سفر ریاست جمهوری به گیلان و اعتبارات استانی به این پروژه کمک کرد.

 

کاووسی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی رشت از محل سفر ریاست جمهوری ۱۵ میلیارد تومان اعتبار دارد تصریح کرد: از محل اعتبارات سفر پنج میلیارد تومان آن سال گذشته به دستگاه مربوطه ابلاغ شد و امسال نسبت به اعطای ۱۰ میلیارد تومان دیگر اقدام خواهیم کرد.

 

وی ابراز داشت: ساختمان کتابخانه مرکزی رشت هر روزی که از عمر آن می‌گذرد دچار استهلاک می‌شود به همین علت همواره به نهاد کتابخانه‌های عمومی توصیه می‌کردیم که به گونه‌ای نسبت به در اختیار گرفتن و تحویل موقت از این فضا اقدام کنند.

 

گفتنی است در این جلسه رؤسای هر کدام از کتابخانه‌های عمومی شهرستانها نیز به بیان دغدغه‌ها و خواسته‌های خود از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان پرداخته و برای رفع کمبودها و مشکلات موجود خواستار حمایت‌های اعتباری از نهاد کتابخانه‌ها شدند. 

 

کد خبر 1228593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha