جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در مسجد خشکرودبار برگزار می‌شود

وحدانی گفت: جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار می‌شود.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: با توجه به تقارن سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) و روز دانش‌آموز، ویژه مراسمی در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار با بیان اینکه امروز به مناسبت روز دانش آموز 20 جلد کتاب قصه به دانش آموزان مدرسه شهید وحدانی اهدا شد افزود: کاربرگ رنگ آمیزی میلاد امام حسن عسکری هم برای آشنایی کودکان با ائمه اطهار(ع) فردا در مسجد بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

 

وی گفت:  این امام همام با تبیین اندیشه های شیعی و رد شبهه های دینی در حفظ و گسترش دین اسلام همت گماشتند و با تبیین عملکرد مسلمانان در زمان امامت حضرت مهدی(عج)، آنان را برای دوره غیبت آخرین امام معصوم آماده کردند.

 

وحدانی تصریح کرد: یازدهمین پیشوای شیعیان مفسر بی نظیر قرآن مجید بودند و در طول دوران امامت خویش، شیوه صحیح تفسیر این کتاب آسمانی را برای  مردم ، روشن و با بشارت آمدن منجی موعود، مسلمانان را به دستیابی به آرمان های والای اسلام امیدوار کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار با بیان اینکه برترین جلوه های عبادت را در مناجاتهای امام حسن عسکری(ع) میتوان  به تصویر کشید خاطرنشان کرد: باید سیره و سبک زندگی این امام همام را الگوی خود قرار دهیم تا بهره ای از معارف اهل بیت ببریم.

کد خبر 1228620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha