دانش آموزان پیشگام در گرامیداشت ۱۳ آبان هستند

نوازنی گفت: دانش آموزان ایران اسلامی پیشگام در برنامه های ۱۳ آبان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، احمد رضا نوازنی امروز چهارشنبه (11 آبان) در مراسم گرامیداشت سیزده آبان که با حضور آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی و جمعی از مسئولان در دبیرستان نمونه حاج محمد محمودی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی، گفت: سیزده آبان روز بزرگی در تقویم کشور ما است و دانش آموزان باید بیش از پیش با این روز بزرگ و وقایعی که در آن اتفاق افتاده است آشنا شوند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه دانش آموزان ایران اسلامی و استان مرکزی پیشگام در برنامه های 13 آبان هستند، افزود: حضور در بزرگداشت روز دانش آموز و راهپیمایی ۱۳ آبان باید برای خانواده ها تبیین شود.

 

وی با بیان اینکه حضور حداکثری دانش آموزان به همراه خانواده ها در راهپیمایی 13 آبان امری ضروری است، بیان کرد: دانش آموزان استان مرکزی امسال با حضور آگاهانه خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

 

این مقام مسئول تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در جامعه را امری ضروری دانست و اظهار کرد: دانش آموزان عزیز ایران اسلامی باید بیش از پیش با فرهنگ اسلامی و ارزش های انقلابی آشنا شوند.

 

نوازنی امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را مرهون رشادت ها و از خودگذشتگی های دلیر مردان ایرانی در دوران انقلاب و دفاع مقدس دانست و بیان کرد: شما دانش آموزان عزیز باید با مطالعه سیره و وصایای امام و شهدا در مسیری که آنان ترسیم کردندحرکت کنند.

 

وی ولایت مداری را رمز موفقیت و پیشرفت ملت ایران دانست و اظهار کرد: دانش آموزان باید با ایمان به خدا و ولایتمداری نقشه های شوم دشمنان را همچون دانش آموزان پیرو خط امام نقش برآب کنند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی ضمن تقدیر از همدلی و همدردی گسترده دانش آموزان استان مرکزی با خانواده شهدای دانش آموز حادثه تروریستی شاهچراغ، گفت: دانش آموزان استان مرکزی با پیوستن به پویش «همکلاسی شهیدم» و « شیطان بزرگ» با خانواده این شهدا همدردی کرده و خشم و انزجار خود را از دشمنان نشان  دادند.

کد خبر 1228679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha