دختران عضو کانون امام رضا گل کاشتند/کسب مقام اول مسابقه کشوری حاصل تلاش دخترعضوکانون امام رضا تبریز

آراسته گفت: دو نفر از دختران عضو کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) موفق به کسب مقام اول و سوم درمسابقات خود شدند.

«محمد آراسته» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: دختران عضو کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) مسجد موفق به کسب مقام اول مسابقه کشوری در رشته تکواندو و مقام سوم مسابقه حفظ قرآن کریم در سطح استانی شدند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا منطقه ائل گلی تبریز گفت: مسجد، ارزشمندترین محیط برای رشد معنوی و تربیت روحی انسان است. هر انسانی در هر دوره ای از زندگی اگر با این محیط نورانی در ارتباط باشد، به ثمرات آن دست خواهد یافت.

آراسته با بیان اینکه ارتباط کودکان و جوانان با مسجد نیز حتی اگر به اندازه یک حضور کوتاه مدت هم باشد، می تواند تاثیرات خوبی داشته باشد، افزود: «اسرا فرهاد زاده» در مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان منطقه یک کشور مقام اول  و«محدثه نجفی» مقام سوم مسابقه حفظ قرآن کریم در سطح استانی را از آن خود کردند.

وی اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) از ابتدای سال جاری با بازگشایی باشگاه ورزشی و تکواندو ویژه خواهران تاکنون توانسته زمینه کسب چند مقام استانی و کشوری توسط اعضای کانون و بچه های مسجدی را فراهم کند.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) در عرصه های کمک های مؤمنانه، فعالیت های فرهنگی، اردویی، ورزشی و ... در دو بخش خواهران و برادران طی سال های گذشته به ویژه در ایام شیوه ویروس کرونا اقدامات ارزشمند و جدی داشته است.

کد خبر 1228723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha