اعلام آمادگی انجمن سینمای جوان زنجان برای تشکیل دوره های تخصصی برای کانون های مساجد

بیگلی از اعلام آمادگی انجمن سینمای جوان استان زنجان برای تشکیل دوره های تخصصی تدوین عکاسی و سینما برای علاقمندان کانون های مساجد استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، لیلا بیگلی امروز 12 آبان ماه در نشست هم اندیشی کانون های ویژه استان زنجان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: انجمن سینمای جوان سابقه 40 ساله در تربیت عکاس، فیلمبردار و هنرمند در حوزه سینما دارد.

 

رییس انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: بازیگران و کارگردانان مطرحی در زنجان کشف و در تهران به بلوغ رسیدند چرا که این انجمن نگاه تخصصی به موضوع سینما دارد.

 

وی با اشاره به تشکیل دوره های جامع سینمایی درحوزه مشاغل سینمایی و دوره های فیلم سازی در انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: دوره های چهار ماه و هفت ماهه را برای علاقمندان برگزار می‌کنیم و گواهینامه های معتبر صادر می کنیم.

 

بیگلی ضمن اعلام آمادگی این انجمن برای تشکیل دوره های تخصصی گفت: دوره های تخصصی تدوین، سینما، فیلمبرداری را برای کانون های مساجد برگزار می کنیم.

 

مسئول مرکز آفرینش های هنری سپاه استان زنجان نیز با اشاره به تشکیل این مرکز در سپاه به منظور حمایت از گروه های هنری گفت: ما آمادگی داریم با اختصاص تجهیزات این مرکز در اختیار گروه های هنری از آنان حمایت کنیم.

 

ترابی با بیان اینکه طرح تشکیل یک گروه سرود و یک گروه تئاتر در بسیج نواحی زنجان دردستور کار است، گفت: سرود «سلام فرمانده» یک سرود فراملی است  که اثرگذاری آن را در جامعه شاهد هستیم.

کد خبر 1228875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha