۱۳ آبان ماه؛ روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی

در تاریخ انقلاب اسلامی، ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبارستیزی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران بوده روزی که با خون شهدای دانش آموز در تقویم انقلاب به ثبت رسیده است.

خبرگزاری شبستان _ لرستان، تقویم انقلاب اسلامی مملو از روزهای تاریخ ساز و سرنوشت ساز می باشد و بررسی هر کدام از این ماجراها برای ما و جوانان نسل امروز به عنوان آینده سازان این مملکت سراسر درس است.

 

روز ۱۳ آبان، یکی از ین روزهای مهم و پر اهمیت است روزی که یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است؛ می توان به تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد.

 

در آن روزها دانش آموزان با خون خود صدای آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی سر دادند و دانش اموزان نسل امروز نیز با الگو گیری از آن با شرکت در راهپیمایی 13 آبان ماه، ایسادگی پای انقلاب، امام راح و آرمان های شهدا را فریاد خواهند زد.

 

با وجود همه توطئه های دشمن انقلاب اسلامی که ثمره خون شهدا است، روز به روز در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و... در حال پیشرفت بوده و در طول این سال ها با وجود توطئه های دشمن به راه خود ادامه داده است.

 

حضور مردم در صحنه های انقلاب و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی علی رقم فشارهای اقتصادی و معیشتی نشان از ایستادگی ملت ایران پای آرمان ها و اهداف انقلاب، امام راحل و رهبری است.

 

دشمن در طول عمر با برکت انقلاب از طرح هر توطئه ای برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام کرده است اما در سایه دریات رهبری، بصیرت و هوشیاری ملت و حضور به موقع در صحنه این توطئه های خنثی شده اند.

 

امروز نیز دشمن با راه اندازی جنگ فرهنگی و رسانه ای نسل جوان و نوجوان و عزت و کرامت بانوی ایرانی را هدف قرار داده است، دشمن با دامن زدن به اغتشاشات و فریب نسل جوان به دنبال ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب است.

 

راهپیمایی 13 آبان روز بصیرت جوانان انقلابی و ملت یران است

 

مردم امروز با حضور با شکوه خود در مراسم راهپیمایی 13 آبان ماه باید باری دیگر این بصیرت، درایت و هوشیاری را به نمایش بگذارند و با سردادن فریاد استکبارستیزی جلوی توطئه امرو استکبار را بگیرند.

 

ملتی که برای به بار نشستن درخت انقلاب و تنومند شدن ان خون جوانان خود را تقدیم کرده اند، هرگز اجازه نخواهند داد جوانان امروز انقلاب در دام دسیسه و فتنه دشمن بیفتد و با آمدن به جلوی توطئه های دشمن را خواهند گرفت.

 

دانش آموزان، جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با آمدن به صحنه و شرکت در راهپیمایی 13 آبان بصیرت و بیداری خود را در برابر فتنه امروز دشمن فریاد خواهند زد.

 

تسخیر لانه جاسوسی از افتخارات آن روزها بود که دانشجویان در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند و امام راحل از این حرکت به عنوان انقلب دوم یاد کردند.

 

امروز نیز دانشجویان ما باید بیدار باشند و با بصیرت، درایت و هوشیاری و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند و با حرکتی انقلابی جلوی توطیه های دشمن در این اغتشاشات را بگیرند.

 

13 آبان یادآور حماسه ملت ستمدیده ایران است، روزی که غنچه‌های انقلاب اسلامی شکفته شد، امروز باید مراقب طراوت این شکوفه های انقلابی بود، نسل امروز به عنوان سرمایه های انقلاب باید در برابر توطئه های دشمن و استکبار آگاه باشند.

 

تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب بین دانش آموزان و دانشجویان و روشنگری بین این نسل به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی فرصتی است تا دشمن را در جنگ رسانه ای امروز شکست داد.

 

13 آبان روزی بود که مستکبران لرزه بر اندام خود را احساس می‌کنند؛ استکبار جهانی بداند جوانان امروز تربیت یافتگان مکتب امام راحل و انقلاب هستند، بیداری جوان و نوجوان انقلابی و حرکت در مسیر تحقق آرمان های شهدا، انقلاب و امام راحل جلوی توطئ های دشمن را خواهد گرفت و ریشه این فتنه نیز در سیاه بصیرت، درایت و هوشیاری نسل امروز خنثی خواهد شد.

 

کد خبر 1228907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha