دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان

ادارات و دستگاه های اجرایی گیلان با صدور بیانیه های مختلف از آحاد مردم جهت حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به‌مناسبت فرارسیدن یوم‌الله سیزدهم آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) به شرح زیر منتشر کرد. در بخشی از این پیام آمده است:

ایران اسلامی در روزهای اخیر شاهد توطئه‌ها و جنایات جدید سران استکبار جهانی و عوامل آن با هدایت رسانه‌های وابسته، مزدور و خودفروخته علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت مسلمان و شهیدپرور ایران اسلامی است. اقدامات کورکورانه برخی افراد فریب‌خورده استکبار جهانی در هتک حرمت به ساحت مقدسات دینی، به آتش کشیدن مساجد، ایجاد ناامنی، اغتشاش و آشوب و تخریب اموال عمومی و خصوصی و همچنین اقدام تروریستی عوامل استکبار جهانی، داعش خبیث در تجاوز به حریم اهل بیت (علیهم السلام) و به شهادت رساندن زائران و مجاوران حرم مطهر احمد بن موسی (علیهما السلام) به ویژه به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی‌پناه و بی‌گناه، موجب خشم و انزجار مردم خداجو و انقلابی ایران اسلامی شده است.

ملت آزاده ایران با قلبی غمگین و خشمی سهمگین ضمن محکومیت اقدامات هنجارشکنانه و تروریستی، خواستار پاسخی کوبنده و برخورد جدی و قاطع با اغتشاشگران و عوامل فریب خورده و سرسپرده استکبار جهانی هستند.

راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) فرصت مناسبی است تا آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با حضور گسترده و پرشور و با نمایش وحدت و عظمت خود، ضمن تجدید میثاق با آرمان والای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمت الله علیه)، بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و اعلام وفاداری به خون پاک شهدای والامقام ایران اسلامی، یک بار دیگر ایستادگی و مقاومت خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به منصه ظهور جهانیان برسانند و همچون گذشته با حضور آگاهانه و پرشور نقشه‌ها و دسیسه‌های شیطانی سران استکبار جهانی را نقش بر آب کنند.

راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) سال‌جاری صحنه نمایش اقتدار و ایستادگی دانشجویان و دانش آموزان ایرانی در برابر اغتشاشگران، براندازان و تروریست‌های کوردل است تا جهانیان بدانند جوانان و نوجوانان میهن اسلامی دوشادوش دیگر هموطنان خود در سایه پیروی از ولایت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام برمی‌دارند و اراده و همت خود را صرف پیشرفت، فتح قلل عزت، شرف و اقتدار و در نهایت ساختن تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی ظهور خورشید ولایت حضرت ولی امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) می‌کنند.

 

*یوم الله ۱۳ آبان یادآور رشادت دانش آموزان در فرو ریختن کاخ ستم شاهی است

 فرمانده سپاه قدس گیلان در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن  ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار آورده است: در حافظه تاریخی ملت قهرمان‌پرور ایران، سیزده آبان یادآور  اتفاق مهم است: تبعید امام(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، قتل عام دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، سه رویدادی است که نقش موثری در تحرک انقلاب اسلامی داشتند.


این تجربه گران‌سنگ استبداد و استکبار ستیزی، تکلیف سنگینی بر دوش اصحاب علم و دانش و دانشگاهیان و دانش آموزان ایران اسلامی می‌نهد و بر ما واجب می‌سازد که با تکیه بر تعهد، کسب تخصص و دانش برخاسته از ایمان، مسیر مقدس امام راحل(ره) و شهدای راه استقلال و آزادی و مقام معظم رهبری را ادامه می دهیم.

 

دشمنی که گمان می‌کرد با تحریم‌های ظالمانه و فتنه‌های گوناگون، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم زودتر از این‌ها شکست خواهند خورد، امروز با تمام قوا دست به اغتشاش وآشوب و ترور در کشور زده است که خوشبختانه مردم شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی در سایه رهبری فرزانه انقلاب و هوشیاری و بصیرت، مثل همیشه دشمنان خارجی و داخلی نظام را مایوس و شکست دادند.


بدون شک یوم الله ۱۳ آبان یاد آور رشادت دانش آموزان در فرو ریختن کاخ ستم شاهی و استکبار و استعمار شیطان  بزرگ می‌باشد.


اینجانب به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار از همه دانش آموزان و دانشگاهیان عزیز می‌خواهم با تلاش بیشتر در راه علم اندوزی و دانش افزایی پرچم استکبار ستیزی را بر افراشته نگاه دارند.

کد خبر 1228974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha