زن، زندگی و آزادی با کوکتل مولوتوف، قمه کشی و پرتاب سنگ

جنایت دیگری با شعار زن، زندگی و آزادی با استفاده از کوکتل مولوتوف تا قمه کشی در کرج رقم خورد که حاصل آن تا این لحظه یک شهید بسیجی و چند زخمی است.

خبرگزاری شبستان - البرز: 

 

جنایت اخیر دیگری با عنوان شعار زن، زندگی و آزادی با استفاده از کوکتل مولوتوف، قمه کشی و پرتاب سنگی در کرج رقم خورد. علاوه بر یک شهید بسیجی به نظر می‌رسد چندین تن نیز زخمی شده‌اند که در میان زخمی‌ها یک روحانی فعال در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هم به چشم می‌خورد.

 

تقابل شهدای امنیت و اغتشاشگران در شعار زن، زندگی، آزادی

 

پنجشنبه ۱۲ آبان کرج آماجگاه بهانه ای دیگر با شعار زن، زندگی آزادی شد. فراخوان اعلامی برای همین معترضان با عنوان چهلم حدیث نجفی، ضرب آهنگ آغاز حرکت تروریستی در آزادراه کرج به قزوین شد.

 

جریان ترکیبی آشوب با همراه داشتن سنگ، چاقو و قمه و اسلحه تیراندازی به میدان آمدند تا به ظن خود با بهره مندی از پوشش شعار زن، زندگی و آزادی اهداف استعمارگران در ایران را جامه عمل بپوشانند.

 

ما کشته زاریم به خون خویشتن

 

حجت الاسلام یاسر اسماعیلی در راه برگشت از نشست هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، آماج حملات معترضان قرار گرفت.

 

امام مسجد صاحب الزمان(عج) نظرآباد به جرم معمم بودن هدف ضربات حقد و کینه اغتشاشگران داعشی شد؛ ضربات قمه و چاقو بر جسم این روحانی تنها از طرف اغتشاشگران داعشی فرود آمد. 

 

جوان بسیجی منطقه پیشاهنگی شهید سید روح الله عجمیان نیز در این نبرد نابرابر، ناجوانمردانه با حملات سنگ، چاقو و قمه به فیض شهادت نائل آمد‌ و مگر نه این است که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفته بود که ما کشته زاریم به خون خویشتن.

 

تخریب تابلوهای راهداری در مسیر حرکت اغتشاشگران در خط شمالی آزادراه کرج به قزوین، ریختن نخاله های ساختمانی، افروختن آتش چهره دیگری از اغتشاشگران داعشی را نشان داد.

 

چند تن از اغتشاشگران با همراه داشتن سلاح گرم مأموران نیروی انتظامی را مورد حمله قرار دادند، که 10 نفر از آنان زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

 

جمعیت اغتشاشگران به بیش از 500 نفر می رسید، که با همت مأموران فراجا، این افراد متفرق و مسیرهای مسدود شده بازگشایی شد.

 

سنگ های تیز و درشت از فاصله یک متری از طرف اغتشاشگران به سمت ماموران زخمی نیروی انتظامی اصابت می کرد، گویا روضه باز عاشورا تکرار می شد.

 

میدان خوارزمی کرج تا حوالی بهشت سکینه بستر قیام اغتشاشگران بود و زنان و دخترانی که پیش قراول رجزخوانی نامردان داعش صفت شده بودند تا رسوایی تفکر الحادی داعشی نمایش داده شود.

 

با تمام این خدعه ها و پیوندهای شیطانی استعمارگر، مسیر مبارزه با باطل تعطیل می شود. درگیری جبهه حق و باطل در تاریخ همواره ظهور داشته است. مصالحه اهل حق الله است و اهل عصیان، تزویر و ریا.

 

امروز رعب و وحشت ناشی از ناامنی تمام وجود مردم منطقه کمالشهر کرج و حصارک را فرا گرفته بود. مدعیان حقوق زن، زندگی آزادی، زنان و دختران را در صف نخست حمله به مأموران امنیتی قرار داده بودند و خود در پشت سر آنان ایستاده بودند.

 

شعاری که به بهانه فوت مهسا امینی، آغازگر جریان آشوب شد در هوا طنین انداز بود. جبهه باطل در جهل مرکب خویش دست و پا می زند و نمی داند که شهدای امنیت در تقابل با آنان همچون همیشه ایستاده اند.

 

 

کد خبر 1228989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha