۸۵ درصد از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر آزاد شدند

حجت‌الاسلام حسینی گفت: تمام توان خود را بر جداسازی افراد لیدر و اغتشاشگر واقعی از کسانی که در بستر پیش آمده دچار احساسات شده بودند بکار گرفتیم و در مجموع ۸۵ درصد از افراد دستگیر شده آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام «سید حسین حسینی» عصر پنج شنبه (12 آبان ماه) در جلسه شورای شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: در بیش از یکماه اخیر با اتفاقاتی در کشور روبرو بودیم که دستگاه قضا در انجام وظایف و رسالت ذاتی و قانونی خود تمام توان خود را به کار گرفت.

 

رئیس کل دادگستری استان کردستان با اعلام اینکه نقد، گفت‌وگو و اعتراض امری طبیعی است، افزود: متاسفانه اعتراضات با سیاست مزدورانه دشمن به اغتشاش کشیده شد و هر وقت مشکلی به اعتراض منجر شود زمینه موج سواری دشمن و اختلال در امنیت کشور را فراهم می‌کند.

 

وی تصریح کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر با برنامه‌ریزی پیش رفت و از همان فتنه 88، 96 و 98 خیلی نرم و با برنامه‌ریزی برای اجرای سیاست مزدورانه خود حرکت کرد بنابراین این رسالت تک تک ماست که از نظام دفاع و اهداف دشمنان را تبیین کنیم.

 

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه اغتشاشات نباید ما را از وظایف اصلی غافل کند، یادآور شد: دشمن دنبال این است که با ایجاد اغتشاشات امورات کشور را مختل کند.

 

رییس کل دادگستری کردستان تصریح کرد: مردم از ما انتظار کار و رفتار و تصمیم درست دارند باید به امورات جامعه برسیم و دچار تکبر و غرور نشویم و از مسائل تنش‌زا و اقداماتی که ایجاد تنش و نارضایتی می‌کند بپرهیزیم.

 

وی عنوان کرد: پیرو فرامین رهبر معظم انقلاب و رئیس دستگاه قضا شعب و قضات ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده اغتشاشات تشکیل و سعی کردیم در کوتاه‌ترین زمان به پرونده‌ها رسیدگی شود.

 

رییس کل دادگستری کردستان اضافه کرد: تمام توان خود را بر جداسازی افراد لیدر و اغتشاشگر واقعی از کسانی که در بستر پیش آمده دچار احساسات شده بودند بکار گرفتیم و در مجموع  85 درصد از افراد دستگیر شده آزاد شدند.

 

کد خبر 1229001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha