تاریخ کربلا تکرار شدنی است/ حمله تروریستی حرم شاهچراغ نشان از درماندگی دشمنان است

محسن نسب امیری گفت: تاریخ کربلا در حال تکرار شدن است اما امروز باید با بصیرت دشمن داخلی و خارجی را بشناسیم تا در دام فتنه فتنه‌گران گرفتار نشویم و امام زمان خود را تنها نگذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب (۱۲ آبان ماه) یادواره شهدای حرم شاهچراغ در گلزار شهدای شهر جیرفت برگزار شد.

 

«محسن نسب امیری» در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: حرم شاهچراغ مکانی مقدس و زیارتگاه مومنین است و حادثه حمله تروریستی به این حرم مطهر، نشان از درماندگی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دارد.

 

فرمانده سپاه جیرفت خاطرنشان کرد: مرد میدان کسی است که همواره در صحنه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب اسلامی حتی با دست خالی بایستد.

 

وی شهدا را مرد میدان دفاع از نظام و انقلاب دانست و افزود: مردان میدان کسانی بودند که در جبهه های جنگ بدن هایشان را روی سیم خاردار می‌انداختند نه کسانی که امروز با خباثت کودکان را به شهادت می رسانند.

 

نسب امیری با بیان این مطلب که در فتنه‌ها مرد از نامرد شناخته می‌شود، اظهار کرد: امروز کسانی که دلسوز کشور، نظام و انقلاب اسلامی نیستند در این فتنه‌ها و آشوب ها حضور می یابند.

 

فرمانده سپاه جیرفت با اشاره به این که دشمنان خارجی آمریکا و پیروان آن هستند، عنوان کرد: دشمنان داخلی کسانی هستند که با کلام و حرکت اشتباه و یا با سکوت خود نشان می دهند که جز قاتلین امام حسین (ع) هستند.

 

وی با اشاره به این که تاریخ کربلا در حال تکرار شدن است، بیان کرد: امروز باید با بصیرت دشمن داخلی و خارجی را بشناسیم تا در دام فتنه فتنه‌گران گرفتار نشویم و امام زمان خود را تنها نگذاریم.

 

نسب امیری اضافه کرد: انسان بصیر و هوشیار همواره پیرو مکتب امام حسین (ع) و شهدا است.


فرمانده سپاه جیرفت ابراز کرد: امروز آشوبگران و اغتشاگرانی با کتک زدن بسیجی و به شهادت رساندن آن فکر می کنند که ما می ترسیم اما سخت در اشتباه هستند چرا که ما ملت شهادتیم.

 

وی اظهار کرد: طفل کشی در حرم شاهچراغ هنر نیست بلکه هنر این است که با نگاه به سیره و سبک زندگی شهدا، پدر و مادران شان همانند آنها زندگی کنیم.

 

نسب امیری با اشاره به این که دشمن دنبال ۲ سیاست را دنبال می کند، عنوان کرد: اولین سیاست، قورباغه ای انگلیسی است یعنی افکار افراد را تغییر دهند و امروز دشمنان با ابزار فضای مجازی می خواهند فکر دهه نودی ها را تغییر دهند پس ما باید هوشیار باشیم.

 

فرمانده سپاه جیرفت تاکید کرد: دومین سیاست دشمنان جنگ نیابتی، روایتی و شناختی است اما آنها نمی دانند که به غیر از قواعد مادی که می شناسند، قواعدی وجود دارد که به ماورا، حق و خدا وصل است.

 

وی سیاست های دشمنان را به سیاست پشه مالاریا تشبیه کرد و گفت: آنها می دانند که به طور مستقیم نمی توانند با ما مقابله کنند بنابراین همچون پشه مالاریا سعی در خسته کردن ما دارند.

 

نسب امیری تصریح کرد: با توجه به رصد اتفاقات یک ماهه اخیر، می بایست دشمن شناسی خود را تقویت کنیم.

 

فرمانده سپاه جیرفت اضافه کرد: در جنگ روایت ها، وظیفه ما جهاد تبیین است زیرا مهم حفظ دین اسلام است و اگر مواظبت نکنیم دنیا و آخرت را از دست خواهیم داد.

 

وی ابراز کرد: اگر شهدا به مقام والای شهادت نائل آمدند به این دلیل است که آنها در حوزه دین و اعتقادات پافشاری کردند.

 

نسب امیری تاکید کرد: این کلام رهبری که فرمودند؛ هزینه مقاومت کمتر از ذلت است، در واقع ریشه قرآنی دارد.

 

فرمانده سپاه جیرفت اظهار کرد: رهبری فرمودند؛ هر کسی به مردم یاس وارد کند در صف دشمن است.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: هنگامی که دشمنان حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند، ملت ایران مقابل آنها ایستادند و امروز نیز همچنان پای آرمان های شهدا ایستاده اند.

کد خبر 1229004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha