دشمنان درصدد ضربه زدن به خیمه ولایت هستند

حجت الاسلام عسکری،بابیان اینکه دشمنان درصدد ضربه زدن به خیمه ولایت هستند،گفت: درخت تنومند انقلاب با آتش زدن چهار لاستیک و به خیابان آمدن از بین نمی رود، و این زهی خیال باطل است.

حجت الاسلام مصطفی عسکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه بابیان اینکه ،روز ۱۳ آبان انقلاب دوم و تسخیر لانه آمریکا به دست دانشجویان خط امامت و ولایت است،گفت: آمریکا و اروپا و تمام مخالفان اسلام دستشان از این انقلاب قطع شده است و امروزه میبینیم تمام حربه ها و زورشان به سمت ملت ایران و خیمه اسلام رها شده است.
 

امام جمعه موقت سرپل ذهاب افزود:  ۱۳ آبان سالروز تبعید امام خمینی(ره) و شهادت شهید حسین فهمیده و روز دانش‌آموز است که حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان اهمیت زیادی دارد و انتظار است قشرهای مختلف جامعه با حضور پرشور یاد شهدا را گرامی داشته و با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: ۱۳ آبان در کشور ما زمان پیدایش حوادث مهمی بود، این انسجام و هدفی که امام راحل تشکیل و رهبر و سکاندار این انقلاب  در مقابل دشمنان ایستادند، با پشتیبانی مردم انقلابی و بسیجی ادامه پیدا کرده و آمریکا نتوانستند هیچ غلطی بکنند و نخواهند کرد.

 

امام جمعه موقت سرپل ذهاب،اظهار کرد: آینده کشور به دست دانش آموزان است، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که جوانان این انقلاب را می سازند، به دست صاحب اصلی امام عصر(عج)می رسانند و اسلام به دست جوانان به پیروزی میرسد.
 

 

حجت الاسلام عسکری ،گفت:۱۳ آبان فرصتی است که باید از آن استفاده کرد،  انقلاب اسلامی توانسته استراتژی ها و راهبردهای نظام سلطه را در منطقه خصوصا در غرب آسیا با شکست مواجه کند که این موضوع برای آمریکا بسیار شکننده است.

 

کد خبر 1229026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha