۱۳ ‌آبان نشان ایستادگی ملت ایران پای آرمان های انقلاب اسلامی است

قناعت گفت: امروز ملت ایران با حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دادند که همچنان پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز جمعه (۱۳ آبان) در حاشیه مراسم راهپیمایی روز ملی استکبارستیزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۳ آبان یک روز تاریخی و به یادماندنی و روزی عبرت آموز برای همگان است.

 

استاندار خراسان جنوبی به پیام روز ۱۳ آبان به جهانیان و شکست‌پذیری آمریکا  اشاره کرد و گفت: ملت ایران علی رغم تحریم های ظالمانه روی پای خود مقتدر ایستاده و بدون تکیه به غرب و شرق استوار به مسیر خود ادامه می دهد و روز به روز پیشرفت را در عرصه های مختلف برای خود رقم می زند.

 

وی افزود: بعضی از خواص که هنوز نگاه شان به غرب است باید بدانند که از اروپایی ها آبی برای این ملت گرم نمی شود و باید از ظرفیت های داخلی کشور استفاده شود.

 

قناعت ادامه داد: امروز هم مردم خراسان جنوبی و سراسر کشور همانند ۱۳ آبان های سالیان گذشته، باشکوه و پرشور در مراسم راهپیمایی شرکت کردند و این نشان می دهد که این انقلاب همچنان پویا و بالنده است و مردم پای آرمان های این انقلاب ایستاده اند.

 

راهپیمایان مرکز استان خراسان جنوبی از میدان ابوذر به سمت خیابان ارتش، بلوار پاسداران تا میدان قدس حرکت می‌کنند و اجتماع پایانی مراسم ۱۳ آبان در میدان قدس برگزار می‌شود. برنامه‌های فرهنگی و هنری در ضلع شرقی میدان ابوذر در حال برگزاری است و از جمله گروه سرود دانش‌آموزان در جمع مردم سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.

 

 

 

 

کد خبر 1229052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha