آمریکا از پیشرفت و اقتدار ملت ایران عصبانی است/ جوانان باید جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران را بدانند

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکا از پیشرفت ملت ایران و از اقتدار نظام ما عصبانی است. برای همین با استفاده از تبلیغات امپراطوری رسانه ای دروغ به افکار عمومی حمله می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام «سیدضیاءالدین آقاجان پور» ظهر امروز (جمعه ۱۳ آبان) در اجتماع پایانی یوم الله ۱۳ آبان مردم شهرستان گرگان با گرامیداشت این روز اظهارکرد: در این ایام وقایعی اتفاق افتاد که حائز اهمیت است. سال ۱۳۴۳ استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار خواسته های نامشروع خود را به ایران تحمیل کرد و خاندان پهلوی مامور این بودند تا خواسته های نامشروع آنان را در ایران پیاده کنند اما حضرت امام خمینی (ره) در مقابل آنان ایستاد.

 

 

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: وقتی قانون کاپیتالاسیون در شورای ملی به تصویب رسید امام خمینی (ره) فریاد زد «به داد اسلام برسید که ما را در مقابل آمریکا فروختند و پایکوبی کردند» و خطاب به شاه گفتند من تو را نصیحت می کنم که دست از این اعمال بردار و کاری نکن مردم ایران تو را از این کشور بیرون کنند.

 

 

وی بیان کرد: روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های نظام سلطه آمریکا و غربی ها یک جوششی را ایجاد کرد که منجر به واقعه ۱۳ آبان ۱۳۵۷ شد. در جریان آن واقعه دانش آموزان و دانشجویان مقابل نظام سلطه ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

 

 

حجت الاسلام آقاجان پور با بیان اینکه مردم در همه صحنه های قبل و بعد از پیروزی انقلاب نقش آفرینی موثری کردند، گفت: برای اولین بار در تاریخ اسلام، حاکمیت دینی و اسلامی به پشتوانه مردم تشکیل شد و برای اینکه دشمنان بدانند که مردم ایران خاستگاه انقلابی خود را حفظ کرده اند همچنان شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را سر می دهیم.

 

 

وی گفت: مردم ایران، آمریکایی ها را از کشور بیرون و نظام ۲۵۰۰ ساله را سرنگون کردند و گفتند نمی خواهیم دیگران بر مقدرات کشور ما حاکم باشند اما دشمنان و در راس آنها آمریکا دست از توطئه برنداشتند و فتنه گری می کردند تا اینکه دانشجویان پیرو خط امام (ره) در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سفارتخانه آمریکا که لانه جاسوسی بود را تسخیر کردند.

 

 

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهارکرد: جوانان باید اینها را بفهمند و اسناد لانه جاسوسی را بخوانند تا بدانند چه جنایت هایی در ایران کردند. پس از آن واقعه نفوذی ها رسوا شدند و آمریکا دشمنی اش را روزبه روز شدیدتر کرد و در جنگ با کمک به صدام فکر می کردند که نظام جمهوری اسلامی ساقط می شود اما مردم ایستادند و دشمن را به زانو درآوردند.

 

 

وی تصریح کرد: نتیجه این استقامت و مقاومت پیشرفت ملت ایران در حوزه های مختلف علم و فناوری و دانش است. امروز نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار است. در دوران دفاع مقدس خاطر ما هست برای دفاع از کشور، حتی ابتدایی ترین تسلیحات را هم به ما نمی دادند. در حالیکه نظام سلطه انواع تسلیحات را در اختیار بعثی ها قرار می داد تا شهرهای ما را بمباران و زنان و کودکان ما را قطعه قطعه کنند اما مردم ما با دست خالی در مقابل دشمن مقاومت کردند.

 

 

حجت الاسلام آقاجان پور گفت: امروز وضعیت دگرگون شده و دشمنان جرات تعرض به جمهوری اسلامی را ندارند و ایران اسلامی به جایی رسیده که از محرومان و مستضعفان دنیا و خط مقاومت حمایت می کند. ما از مردم فلسطین، یمن، لبنان و سوریه در مقابل تجاوزات نظام سلطه حمایت می کنیم.

 

 

وی تاکید کرد: آمریکا از پیشرفت ملت ایران و از اقتدار نظام ما عصبانی است. برای همین با استفاده از تبلیغات امپراطوری رسانه ای دروغ به افکار عمومی حمله می کند. باید مراقب باشیم و  بدانیم که آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است. دشمن دست از توطئه بر نمی دارند تا اینکه ما تمام خواسته های نامشروع آنان را انجام دهیم اما شعار ما «هیهات من الذله» است.

 

 

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن تقدیر و تشکر از اجتماع عظیم مردمی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: به دشمنان، آمریکا و نظام سلطه که با توطئه های خود یکسری اراذل و اوباش وارد میدان کردند هشدار می دهیم که دست از این کار بردارند و گرنه با پاسخ سخت ما مواجه خواهند شد.

 

 

حجت الاسلام آقاجان پور به این نکته هم اشاره کرد که البته بین کسانی که به جان مردم و اموال مردم تجاوز می کنند و مزدوران و سرسپردگان اجانب هستند با کسانی که نااگاه هستند فرق می گذاریم. ما توطئه های سخت تر از اینها دیده ایم و ان شاالله با موج مردم همه اینها به کناری رانده خواهند شد.

 

 

کد خبر 1229089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha