آمریکا همواره پشت صحنه کشتار ملت و غارت ثروت ایران بوده و هست

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه اغتشاشات مقدمه عملیات تروریستی و نابودی امنیت کشور است، گفت: جوانان ما نباید در دام دشمن بیفتند، جوانان هوشیار باشند که آمریکا همواره پشت صحنه کشتار ملت و غارت ثروت ایران بوده و هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(13 آبان) در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت یوم الله 13 آبان ما اظهارداشت: شعار ۱۳ آبان مبنی بر ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مبارزه با با استکبار و نظام سلطه پایه و اساس شرعی، عقلی، منطقی و خردمندانه دارد، افزود: استکبار و نظام سلطه به یک معنی یعنی اینکه کشوری و نظامی به دنبال این باشد که امکانات مالی دیگر کشورها را به نفع خود مصادره کند.

 

دولت استکباری به دنبال نابودی ملت ایران است

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه عنوان کرد: آمریکا از سال‌های گذشته به دنبال غارت ثروت و منابع ایران بوده و هست، آمریکا همواره پشت صحنه کشتار ملت و غارت ثروت ایران بوده و هست.

 

وی اظهار کرد: جنایات آمریکا بیش از آن است که در این زمان کوتاه گفته شود، دولت استکباری به دنبال نابودی ملت ایران است و باید در برابر توطئه های آمریکا هوشیار بود.

 

امام جمعه خرم آباد با طرح این سؤال که آیا می‌شود با چنین دولتمردانی نشست و رودرو با آنان به عنوان دوست نگاه کرد، گفت: آیا می‌شود به چنین دولتمردانی دست دوستی داد، دستانی که دستکش‌های مخملی دارند و پنجه‌های چدنی خود را برای نابودی ملت ایران زیر این دستکش‌ها پنهان کرده‌اند.

 

وی به هجوم توطئه های دشمن اشاره کرد و تأکید داشت: آگاه باشیم از کینه و دشمنی آمریکا و در برابر سیل آفات‌ها باید به سلاح ایمان و صبر مسلح شویم.

 

دانشگاه و کلاس درس نردبانی برای پیشرفت است

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه بیان کرد: دانشگاه و دبیرستان و موسسات آموزشی محل تضارب آرا و دیدگاه‌های مختلف است و با کسی با آن مخالف نیست اما اگر کسانی در درون و بیرون دانشگاه به اموال عمومی خسارت وارد کنند و علیه اعتقاد مذهبی سخنان رکیک را به زبان بیاورند، ما با آن‌ها مخالف هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه دانشگاه را برای اغتشاش و آشوب می‌خواهند بدانند که این را تحمل نخواهیم کرد، تصریح کرد: دانشگاه و کلاس درس نردبانی برای پیشرفت است و اجازه نخواهیم داد کسی یا کسانی مانع این مهم شوند.

 

کسی بخواهد به پوشش بانوان ایرانی تعرض کند، دستش قطع می شود

 

نماینده ولی فقیه درلرستان در بخش دیگری از سخنانش خطاب به دختران و زنان مومن اسلامی،  عنوان کرد: اگر کسی بخواهد به پوشش شما تعرض کند، دستش قطع خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه امروز منافع دشمن در ایران قطع شده و از این اتفاق خشمگین هستند، گفت: از اینکه دختران محجبه ایران اسلامی در عرصه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی حضور دارند و دارای رتبه، خشمگین و عصبانی هستند، به زنان و دختران به عنوان کالا و سرمایه نگاه می‌کنند، همچنان‌که رژیم منحوس پهلوی با این دید به زنان نگاه می‌کرد.



حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: شعار زن، زندگی، آزادی شعاری فریبکارانه است و پشت این شعار همان برنامه‌های فاسدی است که غرب خود به آن گرفتار شده است، پشت این شعار داعشی‌هایی هستند که هر جا وارد شدند اول سراغ بانوان و دختران نجیب رفتند و آنان را به بردگی گرفتند.



وی در ادامه با بیان اینکه اغتشاش و آشوب مقدمه عملیات تروریستی و از بین بردن امنیت کشور است، اتدکید کرد: نباید فریب توطئه های دشمن را بخوریم.


 

 

کد خبر 1229194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha