تجمع طلاب و اساتید حوزه های علمیه تهران امروز برگزار می شود

تجمع طلاب و روحانیون استان تهران در محکومیت حمله مزدوران آمریکا به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز امروز در مدرسه مروی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح امروز شنبه (۱۴ آبان) در جمع خبرنگاران افزود: جنایت فتنه گران در به شهادت رساندن جمعی از مردم عزیز قلوب همگان را جریحه دار ساخته است و در این میان شهادت مظلومانه طلبه شهید آرمان علی وردی اوج شقاوت و وحشی‌گری این داعشی های وطنی را نمایان کرده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: طلاب و اساتید حوزه های علمیه تهران امروز که مصادف است با سالروز وفات کریمه اهل بیت (ع) با اجتماع خود برای بار دیگر تنفر خود را از مزدوران استکبار جهانی ابراز می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: عزاداران پس از  اقامه نماز ظهر و عصر در حوزه‌های علمیه آیت‌الله مجتهدی، امام رضا (ع) و شیخ عبدالحسین به صورت دسته‌جات عزاداری به سوی مدرسه مروی در خیابان ناصر خسرو  حرکت می کنند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران از مردم بصیر و انقلابی تهران دعوت کرد در این اجتماع که با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان برگزار می شود، شرکت کنند.

 

کد خبر 1229339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha