مردم توقع دارند دولت و مجلس کنار هم باشند/ تعامل دولت و مجلس نیاز فعلی کشور است

رییس کمیسیون امور داخلی و شوراها با بیان اینکه تعامل دولت و مجلس نیاز فعلی کشور است، گفت: مردم توقع دارند که دولت و مجلس کنار هم باشند.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به تعامل مجلس با دولت گفت: تعامل، همراهی و همکاری نیاز شرایط فعلی است به طوری که بیشتر از همه ادوار گذشته نیاز به تعامل تمامی ارکان حاکمیت برای خدمت به مردم وجود دارد البته در این تعامل باید چهارچوب ها و ضوابط هر قوه رعایت شود.

 

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رسالت قوه مقننه؛ قانون گذاری و نظارت است و باید این قوه کارش را به خوبی انجام دهد؛ ضمن اینکه باید برای دولت ریل گذاری کند و همراهی و همکاری با دولت داشته باشد و در کنار آن باید نظارت به اجرای این ریل گذاری نیز داشته باشد.

 

وی با تصریح این موضوع که مردم توقع دارند که دولت و مجلس کنار هم باشند اما در کنار این تعامل هر کدام وظایف خود را انجام دهند، گفت: اگر مشکلات مردم، دغدغه خاطر مجلس و دولت باشد، این دغدغه باعث می شود که برای حل این مشکلات راهکارهایی را تدوین کنیم اینکه بخواهیم جداگانه تصمیم گیری کنیم و به دولت بگوییم اجرا کند، درست نیست. اگر در کنار هم باشیم همه این مشکلات به راحتی حل می شود.

کد خبر 1229401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha