آغاز ماه ملی آگاهی از اسلام هراسی در انگلیس / استادیوم «اجباستون» میزبان مسلمانان بود

استادیوم ورزشی «اجباستون» میزبان مراسمی به مناسبت آغاز ماه ملی آگاهی از اسلام هراسی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « leamingtonobserver»، استادیوم ورزشی «اجباستون» میزبان مراسمی به مناسبت آغاز ماه ملی آگاهی از اسلام هراسی بود.

این رویداد توسط مسلمانان عضو موسسه «مشارکت و توسعه» ، یک سازمان غیرانتفاعی که مشارکت فعال در همه جنبه‌های زندگی از سیاست گرفته تا ورزش را توصیه می کند، برگزار شد.

 

در مراسم آغاز ماه ملی آگاهی از اسلام هراسی ، چندین سخنران مشهور در مورد موضوعات فراگیر از جمله اسلام هراسی و مقابله با نژادپرستی سخنرانی کردند.

«هارون موتا»، بنیانگذار شبکه مشارکت فعالان مستقر در کاونتری ، «اسماء عجاز علی » عضو گروه محبوب کوهنوردان مسلمان و «کامران حسین»، مدیر اجرایی مسجد «گرین لین» بیرمنگام از جمله سخنرانان در این مراسم بودند.

 

«استوارت کین»، مدیر اجرایی استادیوم اجباستون نیز در مورد برخی از ابتکارات باشگاه کریکت برای جذب کودکان بیشتر به این ورزش از جوامع جنوب آسیا صحبت کرد.

کین گفت: ما با سازمان‌هایی مانند مسجد «گرین لین»  که در آن جلسات منظم مربیگری کریکت برای کودکان برگزار می‌کنیم، برای کمک به افزایش آگاهی از اسلام از طریق ابتکارات مختلف کار می‌کنیم.

 

وی افزود:ما می‌توانیم نقش کوچکی در کمک به تغییر نگرش افراد داشته باشیم و نشان دهیم که ورزش محیطی امن و دلپذیر برای همه است، خواه به عنوان بازیکن، هوادار یا عضو کادرفنی.

کامران حسین از مسجد گرین لین گفت: این رویدادها برای نشان دادن اتحاد ما واقعا مهم است. مسجد گرین لین رابطه بسیار خوبی با باشگاه کریکت و ما منتظر بسیاری از رویداهای دیگر از این دست در این استادیوم هستیم.

کد خبر 1229456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha