هفدهمین مرحله قربانی و عقیقه با عنوان «پویش نذر قربانی ۷۲ راس گوسفند» در کرمانشاه

امامیان گفت: هفدهمین مرحله قربانی و عقیقه با عنوان «پویش نذر قربانی ۷۲ راس گوسفند» با همت خادمیاران رضوی و مشارکت گروه های جهادی به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) برگزار شد.

سیدمحمدجعفر امامیان در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن تسلیت بمناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (س) گفت: الگوپذیری و پیروی از حضرت فاطمه معصومه (س) رویکردی ارزشمند و قابل توجه به ویژه برای بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماع است.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: شناخت حضرت فاطمه معصومه (س) و بهره بردن از ویژگی‌های آن حضرت بر همگان به‌ویژه بانوان برای حضور در عرصه‌های اجتماعی، علمی و فرهنگی و دفاع از فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است.

 

وی خاطر نشان کرد: در هفدهمین مرحله عقیقه قربانی گوشت گرم در بسته های یک الی ۱.۵ کیلوگرمی بین ۱۲۲۴ خانواده کم بضاعت از طریق شبکه محله ای و منطقه ای در سراسر استان با حفظ آبرو توزیع خواهد شد.

 

امامیان تصریح کرد: با عنایت حضرت رضا(ع) تاکنون یک هزار و ۵۲ راس گوسفند طی ۱۷ مرحله قربانی و ۲۰ هزار و ۴۲۴ بسته گوشت بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: به مناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) همزمان در استان و سراسر شهرستان های تابعه مراسم عزاداری و سوگواری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

کد خبر 1229459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha