موانع  پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری برداشته شود

زیویار، بر ضرورت برنامه ریزی و فرهنگ سازی در حوزه جوانی جمعیت تدکید کرد و گفت: باید موانع غیر ضرور در مسیر پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط بانک های عامل استان برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، «فرهاد زیویار»، امروز(14 آبان)، درنشست قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان در استانداری لرستان اظهارداشت: جوانی جمعیت از مسائل مهم جامعه است.

 

استاندار لرستان بر ضرورت برنامه ریزی در زمینه جوانی جمعیت تاکید کرد و افزود: با توجه به تاکید رهبری معظم انقلاب در این زمینه،  تمامی دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌ریزی فرهنگی در اقدام نمایند.

 

وی تأکید کرد: در راستای همکاری بیشتر مردم لازم است که موانع غیر ضروری در مسیر پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط بانک های عامل استان برداشته شود.

 

زیویار خاطرنشان کرد: در کنار اقدامات مهم دولت و مجلس باید به انجام اقدامات فرهنگی در حوزه فرزندآوری و جوانی جمعیت صورت گیرد.

 

وی گفت: باید در حوزه فرزند آوری با اقدام فرهنگی در مقوله سبک زندگی گام برداریم و با تبیین و تبلیغ به این مهم بپردازیم تا برخی از مشکلات زوجین و جوانان برطرف شود.

کد خبر 1229507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha