پروژه مسکن مهر تولم شهر در قالب طرح نهضت ملی مسکن اجرا می شود

​صفاتی عدم تامین اعتبار را مهمترین دلیل نیمه کاره رها شدن پروژه مسکن مهر تولم شهر ذکر کرد و گفت: پروژه مسکن مهر تولم شهر در قالب نهضت ملی مسکن اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « مهدی صفاتی» شامگاه شنبه ( ۱۴ آبان) در برنامه گفت‌و‌گوی خبری با موضوع حل مشکلات مسکن مهر تولم شهر اظهار داشت: اجرای پروژه مسکن مهر تولم شهر از سال ۸۴ - ۸۳ کلید خورد اما به دلیل عدم تامین اعتبار رها شد.

 

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا تصریح کرد: برای مسکن مهر تولم شهر تاکنون سه بار مناقصه برگزار شد اما کسی متقاضی آن نبود همچنین سال گذشته هم قرار بود این پروژه تعیین تکلیف شود که باز هم کار خاصی برای آن صورت نگرفت.

 

صفاتی با بیان اینکه طبق نتایج پیگیری‌های وی، قرار است پروژه مسکن مهر تولم شهر در قالب نهضت ملی مسکن اجرایی شود افزود: با توجه به اینکه بیش از ۱۰ سال از زمان اجرای این پروژه گذشته است بنابراین باید توسط مشاور ارزیابی‌های فنی روی آن انجام شود.  

 

وی تعیین تکلیف هر چه سریعتر پروژه مسکن مهر تولم شهر را خواستار شد و تصریح کرد: گیلان به علت نوع جغرافیا و کمبود زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن دچار مضیقه هایی است و قطعا اجرا و اتمام چنین پروژه‌هایی می‌تواند به حل معضل مسکن استان و شهرستان کمک کند. 

 

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا با تاکید بر اینکه واحد‌های نیمه کاره مسکن مهر تولم شهر فروخته نشده‌اند اضافه کرد: این پروژه کاملا در اختیار دولت و وزارت مسکن و شهرسازی قرار دارد و دست دولت برای هرگونه برنامه‌ریزی در آن باز است. 

 

صفاتی ابراز داشت: برای ایجاد مسکن مهر نیمه کاره تولم شهر از بودجه بیت‌المال استفاده شده و ما از اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان انتظار داریم واقعا نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کند در مورد تامین امنیت آن هم حتما صحبتهای لازم را با نیروی انتظامی انجام خواهیم داد تا دغدغه مردم برطرف شود.

 

وی پروژه مسکن مهر تولم شهر را کمک کار طرح نهضت ملی مسکن دانست و خاطرنشان کرد: در مورد متقاضیان هم بدون شک با تکمیل و راه‌اندازی این مجتمع مسکونی شاهد تقاضای مردم برای خرید واحدها خواهیم بود.


 

کد خبر 1229644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha