کارگاه مشاوره خانواده در کانون «امام حسین (ع)» شهر سامان برگزار شد

سليمانی پور گفت: با توجه به اهمیت نهاد خانواده و ضرورت توجه به این مهم، کارگاه آموزشی مشاوره خانواده توسط کانون فرهنگی هنری «امام حسین (ع)» شهر سامان برگزار شد.

«نسرين سليمانی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به اهمیت نهاد خانواده و ضرورت توجه به این مهم، کارگاه آموزشی مشاوره خانواده توسط کانون فرهنگی هنری «امام حسین (ع)» شهر سامان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «امام حسین (ع)» مسجد امام حسين (ع) شهر سامان ادامه داد: این کارگاه آموزشی یکی از ویژه برنامه های مهم کانون امام حسین (ع) است که با حضور کارشناسی از سازمان بهزیستی با موضوع خاصی در حوزه خانواده برگزار، و به سوالات خانواده ها پاسخ داده می شود.

 

وی ابراز کرد: کارگاه مشاوره خانواده با موضوع نحوه برخورد پدر و مادر با فرزندان برگزار شد و در انتهای این جلسه هم زمانی برای پرسش و پاسخ در خصوص مسائل مربوط به خانواده و همسرداری در نظر گرفته شد.

 

سليمانی پور گفت: خوشبختانه در کارگاه آموزشی مشاوره خانواده استقبال خوب خانواده ها را شاهد بودیم و با توجه به اینکه در کنار این کارگاه، کلاس قرآنی برای کودکان در نظر گرفته شده است، در زمان برگزاری کارگاه آموزشی برای پدران و مادران، فرزندان آنها می توانند در کلاس قرآن شرکت کنند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «امام حسین (ع)» مسجد امام حسين (ع) شهر سامان ادامه داد: برگزاری اینگونه کارگاه ها موجب می شود تا خانواده ها با روش های صحیح برخورد با مسائلی که در حوزه خانواده وجود دارد آشنا شوند و در نتیجه رویکرد درستی را در برخورد با مشکلات در پیش گیرند.

 

کد خبر 1229645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha