اعلام ویژه برنامه های هفته کتاب در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری

مظاهری از برگزاری ویژه برنامه های هفته کتاب در کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه های مساجد استان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: این برنامه ها از ۲۱ الی ۲۷ آبان ماه جاری در کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه های مساجد برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودن سی و مین دوره هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: ویژه برنامه های هفته کتاب در کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه های مساجد استان از ۲۱ الی ۲۷ آبان ماه جاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری نشست های ادبی در کتابخانه های مساجد، انتخاب اعضای کتابخوان برتر و تجلیل در کتابخانه های مساجد و برپایی نمایشگاه های محله محور کتاب در کتابخانه های مساجد از مهمترین اهداف برگزاری ویژه برنامه های هفته کتاب است.

 

وی ابراز کرد: شناسایی نویسندگان و تولید کنندگان کتاب در مساجد و دعوت از نویسندگان و صاحبان کتاب استانی جهت حضور در کتابخانه ها و برگزاری جلسات معرفی و نقد کتاب، برگزاری نشست آموزشی کتابداران منتخب کتابخانه های مساجد استان و برگزاری نشست های معرفی و نقد کتاب در کتابخانه های مساجد از دیگر برنامه های هفته کتاب کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری است.

 

مظاهری، برگزاری مسابقات کتابخوانی توسط کتابخانه های مساجد، اجرای طرح پالایش کتاب در کتابخانه های منتخب، اجرای طرح «شنبه های کتاب مساجد» و معرفی کتاب «قهرمان من» و راه اندازی پویش «کتابخوانی برای کودکان مناطق محروم» را از دیگر برنامه های هفته کتاب در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری برشمرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، برگزاری مسابقه تولید روزنامه دیواری با موضوع کتاب و کتابخوانی بین اعضای کتابخانه های مساجد، فضا سازی و آذین بندی کتابخانه ها متناسب با هفته کتاب و مشارکت حداکثری اعضای کتابخانه های استان در تولید کتاب صوتی «حوض خون» را از دیگر برنامه های هفته کتاب در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

 

کد خبر 1229660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha