فرهنگ باید به عنوان زیربنای همه فعالیت ها تلقی شود

فلاح لاله زاری با تأکید براینکه فرهنگ باید به عنوان زیربنای همه فعالیت ها تلقی شود و با توجه به اینکه فرهنگ با روح و روان افراد سروکار دارد از اهمیت ویژه ای هم برخوردار است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» در نشست تخصصی «بازندگی در فعالیت های فرهنگی و هنری» در سالن حکیم الهی سمنان با تاکید بر کوتاهی صورت گرفته در بخش فرهنگ گفت: امروز همه باید جنگ فرهنگی دشمنان را درک کنند و در این عرصه جانفشانی کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه فرهنگ باید به عنوان زیربنای همه فعالیت ها تلقی شود افزود: با توجه به اینکه فرهنگ با روح و روان افراد سروکار دارد از اهمیت ویژه ای هم برخوردار است.

 

وی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فرهنگ و لزوم تلاش بیشتر در این عرصه افزود: طبق فرمایش مقام معظم کار فرهنگی زیاد انجام می دهیم اما کار فرهنگی باید هوشمندانه و تاثیرگذار باشد.

 

فلاح لاله زاری به برگزاری فعالیت های مختلف فرهنگی در موضوعات مختلف بر تلاش بیشتر دست اندرکاران به خصوص بخش مردمی فرهنگ برای توجه به تاثیرگذاری این فعالیت ها تاکید کرد و خواستار تلاش بیشتر در این زمینه شد.

کد خبر 1229799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha