مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان معرفی شد

«بهزاد کیامهر» در مراسمی با حضور مشاور ارشد رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به عنوان مدیر ستاد کانون‌های مساجد کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، بهزاد کیامهر مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه با اشاره به اینکه شبکه‌سازی قرآن کریم در استان انجام شده است، اظهارکرد: مجموعه های مردمی قرآن کریم در استان فعال است و فعالیت‌های قرآنی با استفاده از بستر مساجد افزایش خواهد یافت.


 

مدیر ستاد کانون‌های مساجد کردستان افزود: برای رسیدن به اهداف و راهبردها تلاش خواهیم کرد و از پیشنهادات و ایده‌های همه همکاران در استان استفاده می‌بریم.

 


مدیر سابق ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان نیز در این مراسم افزود: کار در حوزه فرهنگ قرآن و مسجد سخت است و در طول ۲۳ سال خدمتم در حوزه ستاد مساجد هیچگاه نبوده کوتاهی در حوزه مساجد داشه باشیم.

 


کامل گلباغی افزود: هر اقدامی که در کانون‌های مساجد اتفاق افتاده ثمره همراهی اعضای ستاد است که از همه اعضا جای تقدیر دارد.


 

وی با اشاره به اینکه امسال حدود دو میلیارد پول دریافت شده تا حوزه فرهنگی و کانون‌های مساجد تقویت شود، اضافه کرد: فضا برای کار و تلاش در حوزه کانون‌های مساجد در استان در سال جاری مهیا است.


 

در این مراسم با اهدای حکمی کیامهر به عنوان مدیر هماهنگی ستاد کانون های مساجد کردستان معرفی و از زحمات گلباغی مدیر پیشین قدردانی شد.

 

کد خبر 1229833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha