دشمن با ایجاد ناآرامی به دنبال جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی است

سردار رفیعی آتانی گفت: عمده طرح ریزی های دشمن در ناآرامی ها به منظور جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی بود و همه طرح های آنها برای این است که در تحولات آینده، ایران اسلامی در جایگاه واقعی خود نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از  قزوین، سردار «رستعملی رفیعی آتانی» در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج با عنوان «سودای عشق» که شب گذشته (یکشنبه 15 آبان) در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: هنر مقوله مهمی است و تئاتر هنری است که در بسیج باید به روز و زنده باشد و در واقع تئاتر زنده بوده و روح دارد و با این هنر می توان به مخاطب انگیزه داد و از این هنر می توان در بخش های مختلف بهره برد.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به استفاده از زبان هنر برای جهاد تبیین افزود: امروز باید سیر تاریخی انقلاب اسلامی را برای جوانان و نوجوانان نمایش داد همانطور که واقعه عاشورا این حقیقت تاریخی و مهم با استفاده از تعزیه خوانی روایت می شود.

 

وی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان عنوان کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی نمی خواستند ایران اسلامی پیشرفت کند، آنها بیش از 18 سال است که بر سر مسئله هسته ای با ما در جنگ هستند و نمی خواهند ایران اسلامی در این حوزه پیشرفت کند ولی جوانان دانشمند ما توانسته اند در این حوزه به قله های علمی دست یابند.

 

سردار رفیعی آتانی تأکید کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف باید استفاده از زبان هنر روایت شود تا نسل امروز بیش از پیش با این دستاوردها آشنا شوند.

 

وی اعلام کرد: در این اتفاقات اخیر در کشور هم عمده طرح ریزی های دشمن در ناآرامی ها به منظور جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی بود و همه طرح های آنها برای این است که در تحولات آینده ایران اسلامی در جایگاه واقعی خود نباشد.

 

 فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین خاطر نشان کرد: البته باید توجه داشت که قدرت آمریکا رو به افول است و در آینده قدرت های جهانی وجود ندارد و ایران یکی از قدرت های اثرگذار در جهان خواهد بود.

 

گفتنی است در این مراسم از نفرات برگزیده تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1229970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha