آغاز فعالیت اورژانس بانوان در اراک با هدف ارایه هر چه بهتر خدمات

ایران نژاد با بیان اینکه اورژانس بانوان در اراک به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، افزود: این ‌آژانس با هدف ارایه هرچه بهتر خدمات راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، «بهروز ایران نژاد»  امروز در سخنانی با توجه به احساس نیاز به ایجاد پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کلانشهر اراکف در جمع خبرنگاران از راه اندازی پایگاه اورژانس بانوان در آینده نزدیک در کلانشهر اراک خبر داد.

 

ریيس اورژانس پيش بيمارستانی و مدير حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک، وجود پایگاه اورژانس بانوان در کلانشهر اراک را ضروری دانست و بیان کرد: به دنبال راه اندازی این پایگاه هستیم که با توجه به اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی و هماهنگی هایی که انجام شده است در آینده ای نزدیک پایگاه اورژانس بانوان برای اولین بار در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اراک راه اندازی خواهد شد.

 

این مقام مسئول خدمت رسانی به بیماران و مصدومین خانم و رعایت حریم بیماران در سوانح و مصدومیت ها را از جمله اهداف راه اندازی این پایگاه دانست و ادامه داد: زیر ساخت های اولیه ایجاد پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان با حمایت مجموعه بهداشت و درمان و سرپرست دانشگاه در حال آماده سازی است.

 

وی با بیان اینکه در صورت تامین نیروی انسانی، بزودی شاهد آغاز بکار این پایگاه در کلانشهر اراک خواهیم بود، گفت: قرار است در هر شیف از این پایگاه، ۲ همکار خانم به عنوان تکنسین فعالیت کنند و یک آقا به عنوان راننده آمبولانس آنها را همراهی خواهد کرد.

کد خبر 1229984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha