علت اصلی اغتشاشات اخیر، ضعف دشمن در مقابل ایران قوی است

حجت الاسلام خدابنده لو، علت اصلی این تحرکات واختشاشات را ضعف دشمن در مقابل ایران قوی خواند و گفت: دشمن می‌خواهد با این جنایت ها خودش را قدرتمند نشان دهد و مهمترین ابزارش هم رسانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام خدابنده لو در مراسمی که برای بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی(ع) شاهچراغ شیراز در مسجد موسی بن جعفر(ع) شهر قیدار برگزار شد، یاد و خاطره شهدای حرم شاهچراغ و طلبه شهید علی وردی و همچنین طلبه شهید زاهدلویی که اهل زنجان بودند و حدود یکماه پیش در قم به شهادت رسیده را گرامی داشتند و مغفرت و رحمت الهی به روح شهدا مسئلت نمودند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده در ادامه به اختشاشات اخیر پراخت و گفت: چرا دشمن با اینکه می داند با این جنایت ها مردم از آنها متنفر خواهند شما ولی باز جنایت می کند و مردم بی دفاع ما را در کوچه و خیابان و حرم به شهادت می رساند؟

 

به گفته وی، کشورهای استکباری به دنبال سلطه بر کشورهای دارای منابع ثروت‌آفرین و دارای موقعیت استراتژیک هستند و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران که دنبال استقلال و نفی سلطه بود، از همان ابتدا توطئه‌های مختلفی را علیه کشور ما داشتند.

 

خدابنده لو، علت اصلی این تحرکات واختشاشات را ضعف دشمن در مقابل ایران قوی خواند و گفت: دشمن می‌خواهد با این جنایت ها خودش را قدرتمند نشان دهد و مهمترین ابزارش هم رسانه است که از کاه کوه می سازند و جای جلاد و شهید را عوض می کنند در حالی که دشمن یعنی آمریکا به تعبیر رهبری، رو به افول است.

کد خبر 1230003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha