شهرداری‌ها با فعال کردن سد معبر این معضل را در اسرع وقت مرتفع کنند

گیل چالانی با بیان اینکه پیاده رو جز حقوق شهروندی است و رویه غلطی جا افتاده که برخی از صنوف، پیاده روی شهری را جز مغازه دانسته و وسایل را در آن مکان استقرار داده اند گفت: شهرداری‌ها با فعال کردن سدمعبر این معضل را در اسرع وقت مرتفع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «حامد گیل چالانی» صبح امروز(دوشنبه، 16 آبان) در جلسه تنظیم بازار ماسال با بیان اینکه اصل و پایه رشد و توسعه هر کشوری به توان سیاسی، امنیتی و اقتصادی پایبند است، اظهار کرد: باید نظارت و بازرسی های مداوم و مستمر در بازار و نسبت به درج قیمت کالا انجام شود.

 

فرماندار ماسال با اشاره به دغدغه اصلی مردم در تفاوت قیمت های اجناس به‌ویژه گوشت قرمز و میوه و تره بار نسبت به شهرستان‌های مجاور افزود: بررسی‌های دقیق و بازرسی های مستمر و جدی در این حوزه با ارائه گزارش در اسرع وقت صورت گیرد.

 

وی به سهمیه بندی توزیع مرغ در شهرستان به نسبت همکاری و ارائه هر چه بهتر خدمات خرده فروشان اشاره داشت و گفت: هرکدام از خرده فروشان در ارائه خدمات به مشتریان پیشرو باشند میزان سهمیه بیشتری دریافت خواهند کرد.

 

گیل چالانی در خصوص توزیع و تهیه نان در روستاها تصریح کرد: دهیاران متولیان اصلی پیگیری در حوزه کیفیت و توزیع نان به دست مردم در روستاها هستند.

 

فرماندار ماسال ضمن ابراز نگرانی از انجام وظیفه سد معبر در شهرداریها عنوان کرد: پیاده رو جز حقوق شهروندی است و رویه غلطی  جا افتاده که برخی از صنوف، پیاده روی شهری را جز مغازه دانسته و وسایل را در آن مکان استقرار داده اند.

 

وی  در این خصوص تاکید کرد: شهرداری‌ها با فعال کردن سدمعبر این معضل را در اسرع وقت مرتفع کنند.

 

گیل چالانی نظارت بر خانه مسافر و عوارض جمع آوری زباله با توجه به اینکه بیشترین زباله در این حوزه تولید می‌شود را ضروری و همکاری لازم را تاکید کرد.

 

کد خبر 1230048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha