جای خالی حاج قاسم در مواجهه با فتنه اخیر کشور

سردار مؤمنی گفت: در این روزهای فتنه، جای حاج قاسم عزیز بسیار خالی است؛ هرچند روح این شهید عزیز نظاره گر می باشد و ان شاءالله الطاف ایشان شامل حال ما خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسن مومنی، دوشنبه(۱۶ آبان) در جریان سفر به کرمان به مزار شهدا آمد و به مقام والای ایشان به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و یار وفادارش شهید حاج حسین پورجعفری ادای احترام کرد.

 

 

رئیس پلیس راه کشور سپس در دفتر حاوی دلنوشته های زائران گلزار شهدای کرمان نوشت: در این روزهای فتنه، جای حاج قاسم عزیز بسیار خالی می باشد؛ هرچند روح این شهید عزیز نظاره گر می باشد و ان شاءالله الطاف ایشان شامل حال ما خواهد شد.

 

 

وی در بخش دیگری از این دلنوشته آورده است: قطعاً خون شهدای عزیز ضامن امنیت و آرامش کشور خواهد بود و این فتنه هم نابود خواهد شد.

 

 

به گزارش شبستان، در جریان اغتشاشات اخیر کشور که منجر به جراحت و شهادت تعداد قابل توجهی از مردم بیگناه به ویژه جوانان بسیجی، نخبه، دانش آموز و... شد بسیاری از مسئولین کشورمان در اظهارنظرهای رسمی و غیررسمی خود اذعان کردند جای حاج قاسم بسیار خالی است.

 

 

این اظهار نظرها حکایت از نقش آفرینی بی بدیل سردار دلها در مواجهه کشور با بحران ها دارد؛ خدمات بزرگی که همچنان ناشناخته است و آینده آن را روشن خواهد کرد و آن وقت تعبیر «مکتب سلیمانی» توسط مقام معظم رهبری، قابل درک تر خواهد بود. 

 

 

 

کد خبر 1230113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha