برگزاری «شادیانه دانش آموزی» در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برگزاری «شادیانه دانش آموزی» ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی در این شهرستان خبر داد.

«سعید ضابطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام بزرگداشت روز دانش آموز، جشن «شادیانه دانش آموزی» ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی در سالن شهدای دولت شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این جشن به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری فرمانداری، حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.

 

ضابطی ادامه داد: اجرای برنامه شاد فرهنگی مذهبی توسط «اکبر مجیدی» از اساتید گفتمان های دینی و از مبلغان دینی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل، اساس انقلاب اسلامی را مردمی خواند و ادامه داد: یکی از ارکان اساسی انقلاب و شاخصه بارز آن مردمی بودن آن است و از همین رو توجه به ذائقه نسل جوان در اجرای برنامه ها و هم چنین پر رنگ تر شدن آنان در برنامه های میدانی از سیاست های فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

ضابطی با اشاره به اینکه شهرستان آران و بیدگل یکی از شهرستان‌های مذهبی کشور است، ادامه داد: دارالشهدای آران و  بیدگل یک شهرستان مذهبی و از پیشگامان قیام علیه نظام ستمشاهی است، بر همین اساس در همه مناسبت های انقلابی، برنامه‌هایی متنوع در این شهرستان اجرا می‌شود و مردم بویژه جوانان و نوجوانان در آن ها مشارکت فعال دارند.

کد خبر 1230217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha